ثبت نام 37 نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس از استان کرمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدصادق بصیری رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شامگاه امشب در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان وقت دومین روز از ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 37 نفر داوطلب در نه حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه از  تعداد یاد شده 32 نفر مرد و 4 نفر دواطلب زن هستند، ابراز کرد: تعداد کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان کرمان و راور تا پایان وقت امروز 4 نفر بوده است که آمار داوطلبان این حوزه به 13 نفر رسیده است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: تا پایان وقت امروز در حوزه انتخابیه شهرستان های انار و رفسنجان داوطلبی ثبت نام نکرده است و تعداد کاندیدای این حوزه 4 نفر روز گذشته است.

,

بصیری با اشاره به اینکه تعداد دو نفر امروز در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: بر همین اساس آمار این حوزه به پنج نفر رسیده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: تعداد 4 نفر در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ثبت نام کرده اند و آمار این حوزه به 6 نفر رسیده است و در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان امروز یک نفر و به طور کلی دو نفر از این حوزه ثبت نام کرده اند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد دو نفر از حوزه انتخابیه پنج شهرستان جنوبی استان کرمان کاندیدا شده اند، اظهار کرد: امروز از حوزه انتخابیه شرق استان 3 نفر ثبت نام کرده اند که با احتساب روز گذشته 4 نفر از این حوزه ثبت نام کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه تمامی ثبت نام کنندگان امروز مرد بوده اند، افزود: تا پایان وقت ثبت نام امروز کاندیدایی از حوزه انتخابیه شهرستان های بافت، ارزوئیه و رابر برای انتخابات ثبت نام نکرده اند.

,

انتهای پیام/

,

]
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا پایان وقت دومین روز از ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 37 نفر داوطلب در نه حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت نام کرده اند.