ثبت‌نام ۷۱ داوطلب در کرمانشاه برای کسب کرسی های سبز مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دومین روز از ثبت نام داوطلبان کسب کرسی های سبز مجلس هم بدون حاشیه خاصی پایان یافت و خبری از حضور چهره های سرشناس در ستادهای انتخاباتی ششگانه استان کرمانشاه نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

در حوزه های ششگانه انتخابیه استان کرمانشاه امروز ۲۷ نفر با در دست داشتن مدارک ثبت نام حضور یافتند و برای شرکت در ماراتن انتخابات مجلس اعلام آمادگی کردند.

,

البته روز اول ستادهای حوزه انتخابیه استان شاهد حضور ۴۴ نفر بودند که در مجموع تا پایان روز دوم ۷۱ نفر داوطلب نمایندگی ملت در استان شده اند. 

,

حوزه انتخابیه کرمانشاه با ۴۳ نفر ثبت نامی تاکنون بیشترین تعداد داوطلبین داشته، حوزه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب  و همچنین حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی هر کدام با ۷ نفر، حوزه کنگاور و هرسین و صحنه و حوزه سنقر هریک با ۵ نفر و حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو با ۴ نفر به ترتیب بیشترین تا کمترین میزان داوطلبین را به خود اختصاص داده اند.

,

۶۳ نفر از این افراد مدرک کارشناسی ارشد و دکتری دارند و از این تعداد ۶۱ نفر آقا و ۱۰ نفر خانم بوده‌اند. مسن ترین داوطلب ثبت نامی تاکنون هم پیرمرد ۷۵ ساله است. 

,

ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دهم آذرماه جاری آغاز شده تا شانزدهم ادامه داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
۷۱ نفر تا پایان روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس در استان کرمانشاه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کردند.