لزوم ورود نهادهای نظارتی به پرونده یک رییس فدراسیون دو تابعیتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس یکی از فدراسیون های ورزشی پاسپورت آمریکایی دارد و جالب اینکه انتخابات این فدراسیون مدت ها پس از موضع گیری مجلس نسبت به عدم به کارگیری مدیران دو تابعیتی برگزار شده اما این سوال وجود دارد که وزارت ورزش و جوانان در آن زمان چگونه نسبت به تایید صلاحیت کاندیدای مذکور اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حالا یکسال پس از انتخابات و با طرح موضوع دو تابعیتی بودن این رییس فدراسیون و حتی انتشار تصویر پاسپورت وی در رسانه های رسمی کشور مشخص نیست چرا وزارت ورزش و جوانان تاکنون به موضوع واکنش جدی نشان نداده است. 
,
 
,
به دنبال این موضوع حالا لازم است تا نهادهای نظارتی پیگیر دو تابعیتی بودن رییس فدراسیون و دلیل عدم رعایت قانون توسط وزارت ورزش باشند چرا که به نظر می رسد بررسی این موضوع تا کنون به تعویق افتاده است. 
,
 
,
به هر ترتیب بهتر است جهت جلوگیری از بروز هرگونه حاشیه وزارت ورزش یکبار برای همیشه نسبت به این مساله موضع رسمی خود را اعلام کند.
,
 
,
 اگر بر اساس تبصره یا بند قانونی نسبت به دو تابعیتی بودن این رییس فدراسیون ایرادی وارد نیست آن را شفاف سازی کرده و در غیر این صورت نسبت به اجرای صریح منع به کارگیری دو تابعیتی ها در مدیریت  اهتمام بورزد.
,
 
,
سال گذشته وزارت اطلاعات هم اعلام کرد که نسبت به شناسایی افراد دارای تابعیت مضاعف اقدام و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مناصب اداری و دولتی ممانعت کرده و می نماید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
طبق اعلام رسمی رسانه ها رییس یکی از فدراسیون های ورزشی پاسپورت آمریکایی دارد.