برخورد قطار مسافربری با تریلر در آبیک یک کشته برجای گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ صبح امروز بر اثر برخورد قطار با تریلی در آبیک، یک نفر جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح این حادثه اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه تریلی و پراید در آبیک واقع در محدوده میرپنجی (ناصرآباد) حین عبور از عرض ریل راه آهن با قطار برخورد کردند که براثر این حادثه سرنشین ٤٠ ساله تریلی جان باخت.

,

رئیس اورژانس قزوینتصریح کرد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی آبیک در محل حاضر شدند؛ اما تلاش عوامل اورژانس برای احیای سرنشین تریلی بی‌نتیجه ماند.

, رئیس اورژانس قزوین,

در پی وقوع این حادثه پلیس هم در این خصوص اظهار نظر کرده است.

,

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو تریلر و کشته شدن یک تن در شهرستان آبیک خبر داد.

,

وی افزود: ساعت 11:10 صبح امروز در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد قطار مسافربری تهران- رشت با یک دستگاه خودرو تریلر در کیلومتر 116 آبیک- قزوین بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

,

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین تصریح کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، قطار مسافربری تهران- رشت با یک دستگاه خودرو تریلر برخورد کرده که متاسفانه راننده تریلر در محل فوت و خسارت شدیدی به دیزل وارد آمده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان ورود غیرمجاز به حریم ریلی اعلام شده است؛ گفت: شدت خسارت به حدی بوده که منجر به تعویض دیزل شده است.

,

گفتنی است؛ سی‌ام آبان ماه امسال نیز در حادثه برخورد قطار مسافربری تهران- رشت در جاده قدیم آبیک با خودروی پراید، ۲ سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
بر اثر برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو تریلر، یک تن در شهرستان آبیک جان خود را از دست داد.