نمایندگان مجلس از زنگنه شکایت می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از تنظیم متن شکایت علیه بیژن نامدار زنگنه به قوه قضائیه خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در این شکوائیه اقدامات وزیر نفت که موجب وارد آمدن ضرر و زیان به بیت‌المال شده آمده و از قوه قضائیه رسیدگی به این موارد درخواست شده است.
,
 
,
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس علت شکایت از زنگنه را اینگونه تشریح کرد «ضرر و زیان‌های واردشده به کشور در قراردادهای نفتی IPC به ویژه با شرکت توتال که با وجود سوابق قبلی این شرکت در ارائه اطلاعات نفتی ایران به قطر، و انعقاد مجدد قرارداد وزارت نفت با شرکت مذکور که این بار نیز ضررهایی به کشور تحمیل شد ازجمله علت‌های شکایت است»
,
 
,
ابطحی با بیان اینکه بیژن زنگنه با حذف کارت سوخت و احیای مجدد آن ضرر چند صدمیلیاردی به بیت المال وارد کرد، اظهار داشت: علاوه بر فعل‌ها و اقداماتی که منجر به ضرر و زیان به کشور شده، برخی اقدامات آقای زنگنه که منجر به بروز فساد شده هم در شکوائیه نمایندگان مطرح و به آن پرداخته شده است؛ در این شکایت از قوه قضائیه خواسته شده تا به این موضوعات رسیدگی شود.
,
 
,
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بررسی طرح استیضاح وزیر نفت در مجلس گفت:‌ شکایت موضوعی جدا از استیضاح است و اگر استیضاح زنگنه در مجلس رأی بیاورد و وزیر نفت از وزارت برکنار شود نیز شکایت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از تنظیم متن شکایت علیه بیژن نامدار زنگنه به قوه قضائیه خبرداد.