بوی نامطبوع تهران از بین رفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر روز گذشته بوی نامطبوعی در بخش‌هایی از شهرستان ری منتشر شد و پس از آن اعلام شد که در مناطقی از مرکز تهران نیز بوی نامطبوعی منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در همین رابطه زهره عبادتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری اظهار کرد: تاکنون علت انتشار این بو مشخص نشده و اداره کل محیط زیست استان نیز اظهار نظر قطعی نکرده است.
,
 
,
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: عصر دیروز پس از انتشار این بو در بخش‌هایی از شهرستان ری، دو تیم کارشناسی به منظور بررسی تشخیص کانون انتشار بوی نامطبوع به مرکز پسماند آرادکوه اعزام شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه طبق بررسی کارشناسان، دیروز بوی نامطبوع در آراد کوه بسیار شدید بود، افزود: دیروز در مجتمع پسماند آرادکوه عملیات هوادهی پشته‌های کمپوست انجام شده است و وقتی پشته ها را هوادهی می‌کنند بوی شدیدی منتشر می‌شود.
,
 
,
عبادتی با اشاره به اینکه دیروز وزش باد نداشتیم، گفت: احتمال دارد به خاطر سکون هوا و نبود جریان باد، بو به سمت بالا پخش نشده و در حالت افقی تا شهرری آمده باشد اما چون بوی نامطبوع در تهران نیز منتشر شده است، نمی‌توان به طور قطعی آرادکوه را منشا اصلی بو عنوان کرد.
,
 
,
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: ما در پالایش آرادکوه متوجه بوی شدید آن شدیم اما اینکه آیا بوی نامطبوع آرادکوه می‌تواند تا تهران منتقل شود یا نه، نیاز به مدلسازی و بررسی دقیق کارشناسی دارد.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتشار بوی نامطبوع در شهرری، باقرشهر، کهریزک و مناطقی از تهران بود که امروز به طور کامل از بین رفته است و فقط عصر دیروز به مدت چندساعت این بو منتشر شد.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: انتشار بوی نامطبوع در شهرری، باقرشهر، کهریزک و مناطقی از تهران بود که امروز به طور کامل از بین رفته است و فقط عصر دیروز به مدت چندساعت این بو منتشر شد.