مقابله نیروهای نظامی با آشوبگران یک اقدام قانونی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامیل کریمیان فرماندار شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: نظم و امنیت هر کشوری اولویت تمام نیروهای نظامی و انتظامی آن کشور است و هر کشوری که به عنوان یک حاکمیت یک اصل اولیه برای خود دارد که آن هم نظم و امنیت داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: قطعا هر کس مخل نظم و امنیت یک کشور باشد در هر رده ای نیروی انتظامی آن کشور مکلف است بر اساس قانون، از مردم و جامعه در مقابل ناامنی و بی نظمی حمایت و حراست کند.

,

کریمیان گفت: ما در کشور هر نوع مطالباتی داریم که یکی از آنها مطالبات مردمی است که هر کدام از آنها در چهارچوب قانون مطالبات به حق شمرده می شوند. وی افزود: اما وقتی افرادی که هدفشان برهم زدن امنیت و ایجاد نا امنی است نیروی انتظامی بر حسب وظیفه خود با در دست گرفتن کنترل فضا و با ممانعت خود از هر گونه ضربه و آسیب به امنیت جامعه ورود پیدا می کند و تمام تلاش خود را در جهت ایجاد امنیت به کار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار سقز با با اشاره به آشوبهایی که در خلال اعتراض به گرانی بنزین اتفاق افتاد، گفت: قطعا هر کس مخل نظم و امنیت یک کشور باشد در هر رده ای نیروی انتظامی آن کشور مکلف است بر اساس قانون، از مردم و جامعه در مقابل ناامنی و بی نظمی حمایت و حراست کند.