کمبود بودجه عامل تاخیر برگزاری یادواره شهدا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد الله وردی امام جمعه شهرستان شهداد در گفتگو با راه آرمان؛در رابطه با برگزاری یادواره شهدای شهداد اظهار داشت: این یادواره سال های گذشته هر ساله برگزار می شد ولی متاسفانه امسال بعد از 5 سال تاخیر پنجمین یادواره در پنجشنبه 14 آذر ماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی علت تاخیر را نبود بودجه عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا نیاز به بودجه دارد و این در سال های گذشته توسط خیرین، برخی از دستگاه های دولتی و مردم تامین می شد.

,

امام جمعه شهرستان شهداد بیان کرد: امسال نیز با پی گیری خانواده های شهدا، برخی از دستگاه های دولتی و با کمک خیرین و با مدد خود شهدا توانستیم بودجه ای نه چندان زیاد تامین کنیم.

,

الله وردی تعداد شهدای شهرستان شهداد را 49 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: تعدادی از شهدا در گلزار شهدای شهر کرمان مدفون هستند که در این رابطه نیز پی گیری هایی انجام شده تا بتوانیم آمار کلی از شهدا را داشته باشیم.

,

وی همچنین بیان کرد: تعداد 5 شهید گمنام در شهداد و 2 شهید گمنام نیز در شهر اندوهجرد وجود دارد.

,

امام جمعه شهرستان شهداد تصریح کرد: اکثر این شهدا بسیجی هستند و تنها سه نفر از آنان سرباز، یک نفر روحانی و تعداد کمی نیز پاسدار رسمی هستند.

,

الله وردی گفت: پنجمین یادواره شهدای بخش شهداد و 7 شهید گمنام(لاله های کویر) پنجشنبه 14 آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در میدان بسیج گلزار شهدای گمنام این شهرستان باسخنرانی حجت الاسلام سیدحسین آقامیری برگزار می شود.

,

وی افزود: این یادواره با حضور پرشور مردم و با اجرای سرود، نمایش، پرده خوانی و روایتگری همراه است.

,

به گزارش راه آرمان؛ شهدا بیمه کنندگان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند بارها کشورهای بیگانه و معاند قصدبراندازی نظام را داشتند اما به خاطر آبرو و دعای شهدا این امنیت حفظ شد. اما متاسفانه چشم و گوش برخی از مسئولان همچنان کر و کور است و این نعمات را نمی بینند.

,

بودجه ها کجا صرف می شوند؟؟؟!! کسی نمی داند.

,

این در حالی است که در اکثر دستگاه های دولتی فساد مالی وجود دارد.

,

حال که می خواهیم برای بانیان امنیت و حافظان نظام یادواره برگزار کنیم دریغ از یک ریال.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه شهرستان شهداد علت تاخیر را نبود بودجه عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا نیاز به بودجه دارد و این در سال های گذشته توسط خیرین، برخی از دستگاه های دولتی و مردم تامین می شد.