اورژانس هوایی در ۱۷ کشور توسط هوانیروز ارتش پوشش داده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بهشتی‌فر، رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: به مناسبت 15 آذر، سالروز شهادت شهید کشوری روز هوانیروز نامگذاری شده است و شخصیت هایی مانند شهید شیرودی و کشوری برای سایر کارکنان نظامیان به عنوان نیروهای انقلابی، ولایتمدار و مذهبی الگو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: شهیدان والامقام جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز در هوانیروز وظیفه داریم از شهدای دفاع مقدس الگوبرداری کنیم و ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

,

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس با بیان اینکه امنیت تحقق یافته در کشور حاصل خون شهدا است گفت: باید این دستاورد بزرگ با روحیه جهادی و انقلابی حفظ شود.

,

وی افزود: هوانیروز به دلیلی شاخصه هایی که در این نیرو وجود دارد در این مسیر ثابت قدم هستند.

,

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر ضمن اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به هوانیروز تصریح کرد: امروز هیچ بالگردی که زمین گیر و از کار افتاده شده باشد، وجود ندارد.

,

وی افزود: به همت متخصصان و توانمندی جوانان در این عرصه عملیات اورهال بالگردها به خوبی انجام می‌شود و بالگردها آمادگی پرواز و خدمت رسانی به مردم را دارند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس خاطرنشان کرد: با فعالیت سربازان فرهنگی و سازمان عقیدتی ارتش، ارتقای نقش بصیرت در کارکنان دستاورد بزرگ سربازان فرهنگی ارتش محسوب می شود.

,

وی با تأکید بر اهمیت ارتقای بیش از پیش بصیرت کارکنان ارتش افزود: در هوانیروز مشهد صدها نفر درخواست حضور در میدان نبرد سوریه و دفاع از حریم اهل بیت(ع) را داشتند و درخواست حضور در مناطق جنگی و جان فشانی را دارند که نتیجه بصیرت افزایی است.

,

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر بیان کرد: هوانیروز در دفاع مقدس عملکرد قابل ملاحظه ای داشت و امروز نیز نقش این نیرو برجسته است.

,

وی افزود: رسیدگی و کمک رسانی به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و حوادث اورژانسی توسط هوانیروز ارنش با افتخار صورت می گیرد.

,

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس با اشاره به اینکه در تمامی حوادث سطح کشور اقدامات مردم‌یاری توسط بالگردهای هوانیروز ارتش انجام می شود گفت: پوشش اورژانس هوایی در 17 کشور توسط هوانیروز ارتش محقق شده است.

,

وی افزود: در مشهد نیز به شعاع 700 کیلومتر حوادث اورژانسی توسط هوانیروز پشتیبانی می شود.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام حسن بهشتی‌فر با اشاره به اینکه در تمامی حوادث سطح کشور اقدامات مردم‌یاری توسط بالگردهای هوانیروز ارتش انجام می شود گفت: پوشش اورژانس هوایی در ۱۷ کشور توسط هوانیروز ارتش محقق شده است.