برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین غضنفر آبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران  در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران عنوان کرد: فعالیت فعالان اقتصادی در شرایط کنونی حیاتی است و باید انقلاب اسلامی را که برای تصمیم بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بنا نهاده شده است، یاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: متاسفانه در کشور با دو تفکر روبرو هستیم، یک نگاه خودباوری و اتکا به ظرفیت داخلی و باور دیگر نگاه به خارج است. نقش فعالان اقتصادی و بخش خصوصی برای تقویت خودباوری بسیار حیاتی است.
,
 
,
غضنفرآبادی با اشاره به وجود ظرفیت جوان پای کار، مومن و انقلابی بیان کرد: ظرفیت نیروی جوان پای کار، مومن و انقلابی در کشور کم نیستند و بخش خصوصی باید ورود کند و جوانان نخبه را جذب و از تخصص آنها بهره ببرد.
,
 
,
رئیس دادگاه انقلاب تهران بیان داشت: وضعیت برخی از دستگاههای اقتصای ما دچار مفسده هستند و اگر فاسد بماند فشل می شود و به همین منوال تصمیمات بی ثمر گرفته خواهد شد.
,
 
,
غغضنفرآبادی افزود: فساد شاخه های مختلفی دارد، دستگاه قضا به بحث مفاسد اقتصادی ورود کرده است اما دستگاه قضا در مراحل پایانی می تواند ورود کند و باید به کمک بخش خصوصی از ابتدا جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود.
,
 
,
وی افزود: نفوذ اقتصادی مشکلات عدیده ای برای ما به وجود آورده است، دستگاه قضا با جدیت به دنبال حذف مفسدین خواهد بود و برخود جدی با مفاسد اقتصادی می کند.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی با اشاره به رفع موانع حقوقی برای فعالان اقتصادی عنوان کرد: مشکلات ما بخش نامه های غلط و غیر اصولی در کشور است. بخش خصوصی باید ورود کند تا بخش نامه هایی منطبق با وضعیت اقتصاد کشور ابلاغ شود.
,
 
,
رئیس دادگاه انقلاب عنوان کرد: بانک مرکزی چرا باید نداند که چه مقدار ارز در کشور وجود دارد و یا اینکه چگونه می توان جلوی نوسان ارز در کشور را گرفت، حتما این سیاه نمایی ها در کشور به زیان اقتصاد است.
,
 
,
غضنفر آبادی با ورود به موضوع کالای قاچاق که بحث جدی کارگروههای اقتصادی بود؛ عنوان کرد: دستگاه قضا با جدیت تمام جلوی ورود کالای قاچاق ایستاده است و با کمک بخش خصوصی و انتظامی کار با جدیت انجام می شود.
,
 
,
در این نشست دبیران کار گروه‌های اقتصادی اتاق بازرگانی که به همت بسیج فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بیان نظرات و مشکلات پرداختند.
,
منبع:جهان اصناف
,
انتهای پیام/
]
رییس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران گفت: ظرفیت های اقتصادی فراوانی در کشور وجود دارد و این امر امکان مقابله با تحریم ها را فراهم می سازد و درعین حال پیگیری مستمر برای مسایل و مشکلات روند تولید، منجر به نتیجه می شود