احتمال شروع بارش باران از پنج‌شنبه شب در مشهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی قائنی پور، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با صبح توس؛ اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی با افزایش ناپایداری جوی و افزایش ابرناکی برای نقاط جنوبی مشهد بارندگی خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با استقرار سامانه بارشی در استان تا پایان هفته در برخی مناطق بارندگی پیش‌بینی می‌شود، گفت: با استمرار این سامانه پنج شنبه شب نیمه شمالی، نواحی غربی و نقاطی از مشهد بارندگی خواهیم داشت.

,

قائنی پور ادامه داد: از بعد‌ازظهر روز پنجشنبه با افزایش جریانات سرد شمالی علاوه بر کاهش دمای هوا، بر میزان و حجم بارش‌ها اضافه خواهد شد از این رو بارش‌ها در قسمت های سردسیر و کوهستانی استان خراسان رضوی بصورت برف است.

,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به استمرار آلودگی هوا طی هفته گذشته در مشهد، گفت: انتظار داریم از امروز با افزایش سرعت وزش باد به خصوص در پایان هفته با توجه به میزان بارشها در مشهد، از مقدار غلظت آلاینده های جوی کاسته شود و هوای سالم دوباره در مشهد جریان یابد.

,

وی تصریح کرد: تا روز جمعه باید انتظار کاهش دمای هوا را در استان داشته باشیم به صورتی که میانگین دما در پایان هفته نسبت به امروز کاهش 3 تا 5 درجه ای خواهد داشت.

,

قائنی پور از شروع بارش باران در پنج شنبه شب در مشهد خبر داد و بیان کرد: هم اکنون میانگین غلظت آلودگی هوا در مشهد به زیر 100 رسیده است و پیش بینی می شود با بارش ها در روز جمعه شاهد رفع آلودگی هوا در مشهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
یحیی قائنی پور گفت: با استقرار سامانه بارشی در خراسان رضوی، پنج شنبه شب برای نیمه شمالی، نواحی غربی و نقاطی از مشهد بارش باران پیش‌بینی می‌شود.