قانون دولت الکترونیک 12 سال است که اجرا نمی‌شود/ تصویب قانون بر روی قانون بر موانع موجود در کشور می افزاید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام هادی صادقی در جلسه شورای اداری که امروز در گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: ما قوانین گذشته را حفظ می کنیم و به آن قانونی دیگر اضافه می کنیم و قانون روی قانون و مانع روی مانع می گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون فرهنگی رییس قوه قضاییه با بیان اینکه فرهنگ قانون گذاری باید به سمت تسهیل فرایندها و کاستن مانع ها پیش رود، عنوان کرد: مطالبه گری در شهرستان از نماینده برای اصلاح قوانین و کم کردن از فرایند امضا گرفتن درون ادارات از جمله کارهایی است که می توان در شهرستان ها برای اصلاح روند فعلی انجام داد.

,

وی با اشاره به این نکته که افزودن به آمار و تعداد نظارت کنندگان، مشکل وضعیت موجود را حل نمی کند، تصریح کرد؛ سپردن نظارت برای مثال بر ۱۴ مبدا نظارتی متفاوت باعث شده کار نظارت با دقت لازم و پاسخ گویی صورت نگیرد.

,

حجت الاسلام صادقی با یاداوری اینکه دولت الکترونیک نزدیک بر ۱۲ سال است که مصوب شده ولی دولت ها متاسفانه هنوز با وجود امکان و تخصص لازم آن را اجرایی نکردند، گفت؛ متاسفانه به دلیل عدم یکپارچگی اطلاعات واحدها با مشکلاتی همراه شده است.

,

معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: برای کسب اطلاعات یک فرد از بانک، متاسفانه هنوز مجبوریم به صورت دستی اقدام کنیم و تا رسیدن به اطلاعات لازم ممکن است یک مجرم از کشور خارج شده باشد.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به روایتی دیگر در حال اجرا شدن در کشور است، تصریح کرد: متاسفانه دستگاه ها و دولت در برابر تولید مقاومت می کنند و گاهی خود مشکل ساز هستند.

,

حجت الاسلام صادقی با اشاره به سختی های تولید در کشور، بیان کرد؛ امروز کسی که تنها انگیزه سود مالی داشته باشد به عرصه تولید وارد نمی شود و از راه هایی مثل دلالی کسب سود خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون فرهنگی رییس قوه قضائیه با یاداوری اینکه دولت الکترونیک نزدیک ۱۲ سال است مصوب شده ولی دولت ها هنوز با وجود امکان و تخصص لازم آن را اجرایی نکردند، گفت: برای کسب اطلاعات یک فرد از بانک، متاسفانه هنوز مجبوریم به صورت دستی اقدام کنیم و تا رسیدن به اطلاعات لازم ممکن است یک مجرم از کشور خارج شده باشد.