ثبت نام وزیر راه دولت دهم در انتخابات مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: بزرگترین نقطه ضعف مجلس فعلی عدم اولویت بندی کارها و عدم مقابله به مثل با شیاطینی است که همیشه در صدد ایجاد مشکل برای دولت و ملت بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مجلس عملکرد مناسبی برای حل مشکلات معیشتی مردم نداشت

, مجلس عملکرد مناسبی برای حل مشکلات معیشتی مردم نداشت,

وی افزود: معیشت و فرهنگ از جمله مشکلات اساسی طی سالهای اخیر بود که مجلس نتوانست عملکرد مناسبی برای مقابله با این مشکلات داشته باشد.

,

وزیر راه و شهرسازی دولت دهم گفت: امیدواریم بتوانیم مجلس انقلابی از بطن مردم و برای مردم و کمک به تشکل دولت انقلابی و حزب الهی در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم شکل گیرد تا با ایجاد زندگی آبرومندانه برای مردم بتوانیم در مسیر آرمان های انقلاب گامی برداریم.

,

وی در پاسخ به این سوال که حمایت مالی شما از کجا خواهد بود، اظهار داشت:با حمایت مالی خانواده و بستگان قدم به عرصه گذاشته ام و در کنار آن، مردم شهرستانهای اردبیل، نمین و نیر سرعین با اهدای مکان ستاد بصورت رایگان لطفتشان شامل حال بنده شده است.

,

وی تصریح کرد:برای هیچ یک از برادرانم تاکنون کار خصوصی انجام نداده ام و همگی در شغل دولتی یا نهادهای وابسته به دفتر مقام معظم رهبری مشغول بودیم.

,

وزیر راه دولت دهم گفت: مردم فهیم کشور همواره در صحنه های مختلف امتحان خود را پس داده اند و با داشتن مشکلات فراوان همچنان به آرمان ها و اصل نظام پایبند هستند و نمونه آخر راهپیمایی مردم در جواب اغتشاشگران بود.

,

وی افزود: مردم در 2 اسفند ماه 98  پای صندوق های رای حاضر و در انتخابات  مشارکت می کنند ولی آن به معنای رضایت از وضع موجود نیست و ما باید با همه توان و قوا به فکر مردم باشیم؛اگر انتخاب شوم با همه توان در صدد رفع مشکلات مردم قدم بر می دارم.

,

وی ابراز داشت: بزرگترین مشکل استان از نظر من وحدت نمایندگان استان اردبیل است، عاجزانه از نمایندگان آتی خواهشمندم با وحدت و همدلی به دور از بحث سیاسی، مشکلات اقتصادی ، صنعتی گردشگری استان را رفع کنند.

,

نیکزاد اذعان داشت: داوطلبان مجلس را به رعایت اخلاق در ایام انتخابات و ارائه برنامه ها و کارنامه های خود دعوت می کنم، اگر برای تکلیف و رضای خدا وارد صحنه شدیم نباید نیازی به تخریب داشته باشیم؛با افتخار هزار و صد روز استاندار اردیبل بودم و بالغ بر 8 هزار مشکل از هم استانی های عزیز را رفع کرده ام.

,

انتهای پیام/آ

]
علی نیکزاد وزیر راه دولت دهم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اردبیل،نیر،نمین و سرعین ثبت نام کرد.