ثبت نام بیش از 140 داوطلب برای انتخابات مجلس در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان در مورد ثبت نام دوازدهمین کاندیدا‌ها اظهار کرد: تا روز گذشته 144 نفر ثبت نام کرده که نسبت به دوره گذشته 9 درصد در ثبت نام‌ها افزایش داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد ثبت نام‌ها به بیش از 160 نفر هم برسد و امروز تا آخرین وقت اداری مشخص شده ثبت نام‌ها وجود دارد.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه تا اینجای کار به طور متوسط در استان برای هر کرسی تا روز ششم 29 نفر رقابت می‌کنند افزود: این موضوع از منظر ثبت نامی بوده و باید این کاندیدا‌ها تایید شوند.

,

وی عنوان کرد: از 144 نفری که ثبت نام کردند 134 نفر آقا بوده و 10 نفر از آنها خانم است و از این 10 نفر خانم 6 نفر از زنجان ثبت نام‌ کردند.

,

حقیقی خاطر نشان کرد: 3 نفر از خانم‌ها در ابهر و یک نفر نیز در ماهنشان ثبت نام کردند ولی تا روز گذشته در شهرستان خدابنده ثبت نام خانم وجود نداشت.

,

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه از مجموع 144 نفر ثبت نام کننده 80 نفر در زنجان بوده و 23 نفر در ابهر، سلطانیه، خرمدره و در ماهنشان و ایجرود نیز 15 نفر و در خدابنده هم 26 نفر ثبت نام کردند.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مرحله دوم انتخابات که تشکیل هیئت اجرایی بود را پشت سر گذاشتیم افزود: در استان زنجان این هیئت پیش از موعد مقرر تشکیل شد که جای تقدیر دارد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز مرحله سوم انتخابات نیز پایان می‌یابد گفت: وارد مرحله چهارم که استعلام از 4 مرجع رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی است می‌شویم که در این مرحله 10 روز فرصت دارند کار تعیین صلاحیت و یا رد صلاحیت کاندیدا‌ها اعلام شود و بعد از آن روند قانونی ادامه می‌یابد.

,

حقیقی با اشاره به موضوعات و مواردی که در جلسه برنامه‌ریزی مطرح می‌شود از قبل باید بررسی شده و نتایج آن در جلسه عنوان شود افزود: نباید یک موضوعی که قبلا بررسی نشده از همان ابتدا در این جلسه مطرح شود و یک عده مخالف و عده‌ای موافق باشند.

,

وی در مورد سند آمایش سرزمین گفت: در این طرح ما هیچ ضرری نمی‌کنیم و این طرح را باید در منظر نخبگان قرار دهیم و از نظرات آنان نیز در این زمینه استفاده شود.

,

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: استفاده از نظرات نخبگان در سند آمایش سرزمین پشتوانه محکمی برای این سند می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: چرا از پتانسل و بضاعت در این زمینه استفاده نشود در حالی که در استان در این زمینه پتانسل‌های خوبی داریم.

,

حقیقی در مورد موضوع مطرح شده در جلسه در خصوص عدم همکاری ادارات با اداره کل ورزش و جوانان در اجرای طرح‌های ورزشی افزود: خود طرح و اینکه کدام یک از ادارات در این زمینه همکاری ندارند ابلاغ شود تا مشکل را به صورت مشخص برطرف بررسی کنیم.

,

شهرام طهماسبی معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان نیز در این جلسه افزود: سند آمایش برای تنظیم فعالیت‌های انسانی و سکونتگاه‌ها و غیره بوده و بحث‌های عمیقی در این زمینه وجود دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: مباحثی که در این سند عنوان می‌شود با رویکرد بهبود حوزه اجتماعی و فرهنگی است.

,

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از دستور جلساتی که کمیته ساماندهی دستور کار دارد و قبلا نیز این موضوع را انجام داده مولد سازی و ساماندهی فضاهای ورزشی و آموزشی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی است.

,

وی بیان کرد: یک جلسه‌ای به صورت اختصاصی در مورد این موضوع در شورای برنامه‌ریزی برگزار خواهیم کرد.

,

طهماسبی افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی فضاهایی را دارند که متناسب با کارکرد و ماموریت دستگاه اجرایی نیست و این فضاها می‌تواند در اختیار اموزش و پرورش و در اختیار ورزش و جوانان قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
استاندار زنجان از ثبت نام بیش از 140 داوطلب برای انتخابات مجلس در زنجان خبر داد.