ثبت نام دوباره یک نماینده درانتخابات 98!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی نام‌نویسی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی پس از ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی گفت: من در زمینه شفافیت هزینه‌های انتخاباتی کاملا روشن عمل کردم و به این موضوع اعتقاد دارم.
,
 
,
وی افزود:من هر بار در انتخابات مجلس شرکت کردم بین 20 تا 50 میلیون هزینه کردم و امیدوارم در یازدهمین دوره مجلس هزینه‌هایم بیش از 50 تا 60 میلیون نباشد و قطعا ریز این هزینه‌ها را به مردم خاطرنشان خواهم کرد.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ نماینده‌ای که هزینه‌های گزافی را برای انتخابات انجام دهد قطعا وامدار مردم نبوده و وابسته به طیف‌ها و جریانات و سرمایه داران خواهد بود.
,
 
,
نوروزی گفت:‌هر نماینده‌ای که برای انتخابات هزینه گزافی انجام داده مردم باید حتما بدانند پشت او یک سرمایه‌دار خوابیده است و در حقیقت او مدیون سرمایه‌داران است تا مردم.
,
 
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی نام‌نویسی کرد.