بیش از 49 هزار تن نهاده دامی در سیستان وبلوچستان توزیع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا بندانی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در راستای حمایت از دامداران و مرغداران استان و تأمین خوراک مورد نیاز دام و طیور از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 49 هزار و 800 تن نهاده دام و طیور در سطح شهرستان های استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: نهادهای دام و طیور توزیع شده شامل 2 هزار و 828 تن سویا، 4 هزار و 986 تن ذرت، 40 هزار تن سبوس و 2 هزار تن جو می باشد.

وی تصریح کرد: این نهاده ها با همکاری وزارت جهادکشاورزی، پشتیبانی امور دام کشور و استان تهیه و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بین متقاضیان توزیع شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر در سیستان و بلوچستان 3 هزار و 718 واحد پرورش گاو  شیری و پرواربندی گوساله صنعتی و کوچک روستایی، 91 واحد پرواربندی و پرورش شترشیری صنعتی و کوچک روستایی، هزار و 382 واحد پرواربندی گوسفند و بز و بره صنعتی و کوچک روستایی و 249 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی، مرغ مادر، مرغ تخمگذار، شتر مرغ، بوقلمون، بلدرچین و کبک مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای حمایت از دامداران ومرغداران بیش از 49هزارتن نهاده دامی از ابتدای سال تاکنون در استان توزیع شد.