پرداخت ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اینکه طی ۸ ماهه  سال‌جاری ۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش ایجاد شده است، اظهار کرد: در جهت اجرای طرح‌های خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش بیش از  ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از منابع بانکی و داخلی پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ پرداخت کرده‌اند، افزود: تعدادی از مددجویان کبودراهنگ نیز با دریافت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امداد وارد بازار کار شده‌اند.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از مهمترین اهداف این نهاد است که با همکاری بانک‌های عامل تلاش می کنیم گام‌های موثرتری را در مسیر خودکفایی مددجویان برداریم.

,

وی با قدردانی از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تصریح کرد: با توجه به ایام باقی مانده در سال‌جاری، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تمامی اعتبارات تخصیصی به اشتغال مددجویان را جذب کنیم.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ  با بیان اینکه اشتغال پایدار زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود، تاکید کرد: در ۸ ماهه سال جاری به ۴۸۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش های مهارت آموزی ، آموزش کارآفرینی و  کوتاه مدت و بلند مدت داده شده است.

,

وی گفت: در خصوص بافت  فرش توسط مددجویان،  این شهرستان طی ۸ ماه سالجاری طرح‌های اشتغال طبق استعداد و علاقه مددجویان و همچنین ظرفیت های شهرستان اجرا می شوند تا هیچ خللی در روند توانمندی خانواده‌ها وارد نشود.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه طی ۸ ماهه  سال‌جاری ۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، افزود: در جهت اجرای طرح‌های خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش بیش از  ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از منابع بانکی و داخلی  پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ پرداخت کرده‌اند، اظهار کرد: تعدادی از مددجویان کبودراهنگ نیز با دریافت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امداد وارد بازار کار شده‌اند،

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از مهم ترین اهداف این نهاد است که با همکاری بانک‌های عامل تلاش می کنیم گام‌های موثرتری را در جهت خودکفایی مددجویان برداریم.

,

وی با تشکر از بانک‌های عامل در اعطاء تسهیلات اشتغال به مددجویان تصریح کرد: با توجه به ایام باقی مانده در سال‌جاری، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تمامی اعتبارات تخصیصی به اشتغال مددجویان را جذب کنیم.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ  با بیان اینکه اشتغال پایدار زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود،تاکید کرد: در ۸ ماهه سال جاری به ۴۸۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش های مهارت آموزی، آموزش کارآفرینی و  کوتاه مدت و بلند مدت داده شده است

,

ابراهیمی در خصوص بافت  فرش توسط مددجویان ،  یادآور شد: این شهرستان طی ۸ ماه سال جاری به تعداد ۳۳ تخته با ۱۲۴ مترمربع به ارزش ۴ میلیارد ریال برای مددجویان درآمدزایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ پرداخت کرده‌اند، گفت: تعدادی از مددجویان کبودراهنگ نیز با دریافت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امداد وارد بازار کار شده‌اند.