تدابیر دستگاه قضا برای پیشگیری از تخلفات در 30 مرحله انتخابات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدتقی فتحی امروز در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با اشاره به اینکه بحث جوانگرایی را در جمع داوطلبین ثبت نام کننده در انتخابات داریم، اظهار کرد: کاندیداهای جوان بسیاری در انتخابات شرکت کردند و تعدادی از نمایندگان دوره قبل نیز جزو ثبت نامی ها نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بحث شرکت کنندگان مستقل را داریم که خیلی از کاندیداها اعلام استقلال کردند، ابراز کرد: تدابیر پیشگیرانه به صورت مکتوب مربوط به 30 مرحله انتخابات از طرف قوه قضاییه واصل شده که به دستگاه ها ارسال خواهد شد و انتظار داریم این تدابیر سرلوحه کارها قرار گیرد.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تخلفات دوره ای گذشته انتخابات را احصا کردیم، خاطرنشان کرد: جبهه گیری بر له یا علیه کاندیدای خاص در این تخلفات وجود دارد که ما لیست آن را درآوردیم.

,

وی با بیان اینکه فعلا موردی که نیاز به برخورد باشد برای ما گزارش نشده است، عنوان کرد: اخطارهایی به برخی داده شده و رصدها در این زمینه انجام می شود.

,

فتحی با بیان اینکه 231 نفر در سطح استان برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند، گفت: روند انتخابات در استان زنجان مراحل قانونی را طی می کند.

,

انتهای پیام/

]
معاون دادگستری استان زنجان از تدابیر دستگاه قضا برای پیشگیری از تخلفات در 30 مرحله انتخابات خبر داد.