خرده‌فروشان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان 40 نفر از خرده فروشان که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان پر خطر در سطح استان تصریح کرد: با اجرای این طرح 17 خرده فروش و 23 معتاد پرخطر دستگیر و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از این افراد کشف شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پاکسازی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و به درخواستهای مردم انجام میشود عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به مقابله با خانه پاتوقها در زنجان خاطر نشان کرد: ماموران با اجرای این طرح 13 خانه پاتوق معتادان شناسایی و 17 خرده فروش و 23 معتاد پرخطر را در شهر زنجان دستگیر و معتادان را به مرکز بازپروری معرفی کردند.

,

بابایی همچنین با اشاره به اینکه از دستگیرشدگان بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد بیان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد.

,

وی با بیان اینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند بیان کرد: نباید خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود بی‌تفاوت باشند و خانواده‌ها باید فرزندان خود در این زمینه آگاهی دهند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان گفت: با اجرای این طرح در استان 40 نفر از خرده فروشان که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.