اظهارات هنجارشکنانه عضو شورای شهر در واکنش به مخالفت اعضا با اجرای برنامه های پر هزینه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در جلسه ای که روز گذشته در شورای شهر تشکیل شده پس از بحث و ایراد نقطه نظرات اعضاء در خصوص برنامه های شب یلدا، یکی از اعضای شورای شهر در واکنش به اظهارات برخی دیگر که مخالف اجرای برنامه پرهزینه و هنگفت بودند، ضمن مخالفت با استدلال آنها صحبت های هنجارشکنانه نسبت به جامعه دینی و مذهبی همدان بیان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برنامه ریزی برای شب یلدا در حالی اتفاق می افتاد که در این شب بیشتر خانواده ها در کنار بزرگان و فامیل جمع می شوند و بلندترین شب سال را در کنار هم سپری می‌کنند اما اصرار شورای شهر برای از بین بردن این سنت ایرانی و اجرای برنامه های بی ثمر محل ابهام و البته سوال است!

,

گویا برخی از اعضای شورا درصدد بودند که برنامه‌ای با هزینه‌های چند ده میلیونی را برپا کنند که ثمره آن هیچ چیزی برای مردم و جوانان نداشته باشد.

,

برگزاری برنامه‌های آن هم با هزینه چند ده میلیونی در همدان توسط شورای شهر در حالی برای شب یلدای تدارک دیده می شود که وظیفه و ماهیت اصلی شورای شهر شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی آموزش و فرهنگی است اما علی الظاهر برخی از اعضا از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی فقط اجرای برنامه های سطحی و دم دستی و پرهزینه را می توانند برپا کنند و حاضر نیستند برای منافع مردم شهر همدان قدرت نظارتی خود را در راستای اتمام پروژه های شهری و تسریح آنها به کار گیرند!

,

در حالی که پروژه‌های در سطح شهر از پل شهید همدانی تا میدان امام و … چند سالی است که همچنان معطل مانده برخی از اعضای محترم شورای شهر همدان چرا می‌خواهند اذهان و افکار مردم را از مهمترین مسائل به بی اهمیت مسائل سوق دهند.

,

آقایان به جای اجرای برنامه های بی ارزش و بی ثمر که صرفا هزینه زایی برای شورا و اتلاف بیت المال است لطفاً قوانین دست و پاگیر را به نفع مردم اصلاح کنید و به مالیات پرداختی مردم به چشم بیت المال نگاه کنید و نه چیز دیگر!

,

پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان در راستای حقوق شهروندی و با توجه به رسالت اطلاع رسانی،  مطالبه گری و صدای مردم بودن که جز ذات این رسانه است اتفاقات روز گذشته شورای شهر را پیگیری و نتیجه و جزئیات آن را به سمع و نظر مخاطب و مردم همدان خواهد رساند.

,

انتهای پیام/

]
بر اساس شنیده‌ها و کسب اطلاع خبرنگار عصر همدان در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر همدان که در خصوص برنامه های شب یلدا تصمیم گیری می شد پس از بحث و تبادل نظر در این باره گویا برخی از اعضا بر سر برنامه ها به اختلاف می خورند و در این میان یک عضو شورا ضمن مخالفت با استدلال آنها صحبت های هنجارشکنانه نسبت به جامعه دینی و مذهبی همدان بیان می‌کند.