نخستین دوره طرح دانشجو متدبر قرآنی در زنجان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حاجی علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اجرای طرح دانشجو متدبر قرآنی، اظهار کرد: طرح دانشجو متدبر قرآنی با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان ذیل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در دانشگاه پیام نور زنجان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه این طرح در چهار سطح برگزار می‌شود، ابراز کرد: مرحله اول طرح دانشجو متدبر قرآنی به درخواست دبیرخانه قران و عترت دانشگاه پیام نور به‌صورت برگزاری کلاس های حضوری به دانشگاه پیام نور زنجان واگذار شد.

,

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان بابیان اینکه استاد این طرح حجت‌الاسلام صدری بودند، تصریح کرد: این طرح با حضور 100نفر از دانشجویان در مرکز زنجان در 6روز برگزار شد.

,

وی با اشاره به اینکه دانشجویانی که در این طرح حضور داشتند بعد از شرکت در آزمون و پذیرفته شدن به سطح دوم از این طرح راه یافتند، عنوان کرد: 92 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان به مرحله دوم این طرح راه یافتند.

,

علی‌اکبری با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح دانشجو متدبر قرآنی به‌صورت آموزش غیرحضوری و از طریق آموزش الکترونیک LMS برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله دوم دانشجو متدبر قرآنی از چند روز پیش آغازشده است.

,

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم دانشجو متدبر قرآنی در 8  روز برگزار می‌شود، بیان کرد: دانشجویانی که موفق به پایان سطح 3 این طرح شوند به‌عنوان مربیان تدبر در قرآن می‌توانند با جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها همکاری کنند.

,

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان بابیان اینکه این طرح به‌منظور توسعه و نشر فرهنگ قرآنی و فرهنگ تدبردر قرآن برگزار شد خاطرنشان کرد: تدبر در قرآن یک دستور الهی است و یکی از وظایف دبیرخانه قرآن و عترت نیز اعتلای این فرهنگ اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان از حضور 100 دانشجو در طرح دانشجو متدبر قرآنی خبرداد و گفت: این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان و دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد.