سه طرح بزرگ ورزشی در شهرستان بروجن به بهره برداری رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از؛ جهانبین نیوز؛ حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در مراسم بهره برداری از سه طرح بزرگ ورزشی در شهرستان بروجن گفت: عملیات احداث استخر شنای شهدای شهر بلداجی از سال 86 آغاز شده و برای بهره برداری از این طرح ورزشی با 1800 مترمربع مساحت، 41 میلیارد ریال هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

,
, ,

وی با اشاره به این نکته که استخر شنای شهدای بداجی چهارمین استخر سرپوشیده شهرستان بروجن می باشد افزود: با توجه به نقش استخر در توسعه ورزش همگانی، آب درمانی، ورزش‌های قهرمانی(شنا، نجات‌غریق، قایقرانی و سه‌گانه) این مکان ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
,
,
,
, ,


کریمی ادامه داد: فاز اول رختکن و ۱۵۰۰ صندلی‌ تماشاچی استادیوم تختی بروجن دیگر پروژه ای بود که امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود:عملیات ساخت فاز اول رختکن از بهمن‌ماه سال ۹۴ آغاز شده که 6 میلیارد ریال جهت ساخت رختکن و نصب ۱۵۰۰ صندلی‌ تماشاچیان هزینه شده است.
 

,
,
,
,
,
, ,

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این نکته که ساختمان رختکن استادیوم ورزشی تختی در فاز اول دارای ۲ اتاق رختکن مجزا و استاندارد، سرویس‌ بهداشتی و حمام، آبدارخانه، اتاق داوران، اتاق اداری و اتاق پزشک می‌باشد افزود: طبقه دوم (فاز ۲) شامل VIP، اتاق خبرنگاران و اتاق داوران، نیازمند 3 میلیارد ریال اعتبار دیگر بوده که در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی در ادامه افزود: زمین تنیس خاکی فردانبه سومین پروژه بهره برداری شده بود که در زمینی به مساحت ۸۳۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
 
,
,
,
,
,
, ,


وی افزود: این پروژه در سال ۹۷ کلنگ‌زنی شد که هم‌اکنون این فضای ورزشی تنیس خاکی با نورپردازی مناسب و فنس‌کشی آماده بهره‌برداری است.

کریمی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این سه طرح عمرانی، سرانه فضای ورزشی شهرستان بروجن با ۶ پله رشد یا ارتقا، به ۷۶ سانتی متر به ازا هر نفر رسید.

لازم به ذکر است: اعتبار مورد نیاز این سه پروژه از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و بخشی هم از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، سه طرح بزرگ ورزشی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در شهرستان بروجن به بهره برداری رسید.