شاخص آلایندگی در تهران به 134 رسید/ افزایش آلودگی هوا طی روزهای آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی با پیش بینی پایداری نسبی جو و عدم وزش باد مناسب جهت تهویه طبیعی پیش بینی کرد: با بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی از فردا تا دوشنبه شب جوی پایدار در استان تهران حاکم است که منجر به افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در روزهای آتی می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سازمان هواشناسی برای فردا شنبه در استان تهران کاهش کیفیت هوا ، افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش دید افقی و عمودی در نواحی پرجمعیت، مناطق صنعتی و پرتردد شهر تهران و شهرهای همجوار را پیش بینی کرد.

,

این سازمان با پیش بینی کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه ها در روز دوشنبه هم به شهروندان استان تهران توصیه کرد: از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود خودداری گردد، شهروندان تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری نموده و سفرهای غیرضروری در سطح شهر را حذف نمایند. 

,

افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی هم از تردد در فضای باز و حضور در سطح شهر خودداری کنند و در منزل استراحت نمایند.

,

انتهای پیام/

,
,
, , ,

 

]
در حالی شاخص آلایندگی در تهران در این ساعت به ۱۳۴ رسید که سازمان هواشناسی پیش بینی کرد، پایداری آلودگی هوا در استان تهران تا دوشنبه ادامه یابد و در این روز به مرز هشدار برای همه گروه ها برسد.