ثبت ۶۰۰ هزار تماس با پلیس 110 استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: با همکاری مردم و تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی به حمد الله امنیت خوبی در استان همدان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: تعامل مردم با پلیس استان بسیار خوب است و همه تلاش ناجا نیز حفظ امنیت با همکاری مردم و برخورد با هنجارشکنان است.

,

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در  ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۶۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی ثبت شده است که در زمینه های مختلف بوده است.

,

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از این تماس ها منجر به انجام عملیات شده است که نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

,

کامرانی صالح به دیگر اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه با کالای قاچاق از اولویت های نیروی انتظامی است و در ۸ ماهه اول امسال ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است.

,

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق داشتیم و روند اتهدام باندهای قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم با قدرت ادامه دارد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای ارائه پیشنهادات و انتقادات سامانه ۱۹۷ وجود دارد که از شهروندان درخواست داریم با این سامانه در ارتباط باشند و موارد مختلف را به سامانه ۱۱۰ انتقال دهند.

,

کامرانی صالح بیان کرد: از ابتدای امسال در زمینه کشفیات مواد مخدر چندین باند منهدم و متخلفان دستگیر شده اند و بیش از ۴۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

,

وی عنوان کرد: با تلاش پرسنل ناجا و هوشاری ماموران عرصه برای سوداگران مواد مخدی تنگ شده است و افزایش ۱۲ درصدی در بخش انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در ۸ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته داشته ایم.

,

کامرانی صالح در پایان گفت: در کنار همه ماموریت هایی که‌ پلیس دارد نیروی انتظامی با جدیت و هوشیاری در زمینه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با قاچاق کالا تلاش می کند و در این زمینه به همکاری مردم نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۶۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ استان ثبت شده است.