انصراف یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در بروجرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بلوریان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ۷۵ کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ درصد خانم و ۸۸ درصد آقا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود:بعد از ثبت نام کاندیداها، بررسی صلاحیت ها آغاز شده که در روز گذشته یکی از کاندیداها انصراف خود را در این دوره از انتخابات اعلام کرد.

,

رئیس ستاد انتخابات بروجرد با اشاره به اینکه تعداد کاندیداها به ۷۴ نفر رسیده است عنوان کرد: افراد پس از انصراف نمی توانند دوباره انصراف خود را پس بگیرند و در حال حاضر کار بررسی صلاحیت ۷۴ کاندیدا در حال انجام است.

,

بلوریان تصریح کرد: با توجه به اینکه از شهرستان بروجرد دو نفر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، برای هر کرسی انتخابات حدود ۳۷ نفر ثبت نام کرده و با آرای مردم دو نفر راهی مجلس یازدهم می شوند؛ صلاحیت داوطلبان در مدت ۱۰روز مورد بررسی قرار گرفته و پس از استعلام در ۲۷آذرماه اعلام می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد انتخابات بروجرد بابیان اینکه یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در بروجرد انصراف داد گفت: صلاحیت داوطلبان در مدت ۱۰روز مورد بررسی قرار گرفته و پس از استعلام در ۲۷آذرماه اعلام می‌شود.