تشکیل کمیته برای بررسی ابهامات موجود در قطعی اینترنت سراسری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تبریزبیدار در خصوص عضویت خود در کمیته حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی قطع اینترنت در اتفاقات آبان‌ماه گفت: با تصمیم اعضای کمیسیون و با توجه به اینکه ابهاماتی در رابطه با قطعی اینترنت وجود دارد‌‌، در این کمیته مسایلی چون زمان قطع اینترنت و طولانی شدن آن بدون وجود ضرورت، بررسی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون، بنده را بعنوان مسئول این کمیته انتخاب کردند اما چون اطلاعات آقای فولادگر دقیق بود و این اطلاعات در اختیار من نبود، من پیشنهاد دادم که آقای فولادگر مسئولیت این کمیته را برعهده بگیرد.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: بعضی ابهامات وجود دارد که آیا این موضوع را شورای عالی امنیت ملی ابلاغ کرده یا نه و اینکه آیا بعد از این ابلاغ اقدام شده یا با تاخیر انجام شده است. هرچند گفته می شود که بعد از ابلاغ شورا اقدام شده است.

,

وی در پایان در خصوص اعضای حاضر در جلسات این کمیته اظهار داشت: فعلا اعضای مجلس حاضر خواهند بود و اگر نیاز باشد از کارشناسان وزارت ارتباطات و‌ اعضای شورای عالی امنیت ملی نیز دعوت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فرهنگی در گفتگو با تبریزبیدار به بیان جزئیات تشکیل کمیته ای برای بررسی ابهامات موجود در قطعی اینترنت سراسری در خلال اتفاقات آبان ماه پرداخت.