ورزشکاران رودبارجنوب از کم توجهی مسئولین به امر ورزش گلایه مند هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ توجه به ورزش جوانان امری مهم و ضروری به حساب می آید چراکه توجه به ورزش جوانان  و حضور گسترده جوانان در فعالیت های ورزشی سبب سلامت جامعه و ایجاد نشاط و امیدواری در جوانان خواهد شد، بنابراین لازم است تا مسئولین نگاه ویژه ای به این مقوله مهم داشته و با برنامه ریزی صحیح، مشکلات و معضلات ورزشی جوانان را برطرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

برخی از ورزشکاران شهرستان رودبار جنوب از بی مهری و بی توجهی مسئولین نسبت به شرایط ورزش در این شهرستان گله مند هستند و این در حالی ست که بیشتر جمعیت این منطقه را جوانانی با استعدادهای ورزشی فوق‌العاده‌ تشکیل می دهد، ورزش در منطقه رودبارجنوب در شرایط خوبی به سر نمی برد.

,

فرشید حیدری مربی باشگاه ووشوکاران جنوب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان به بی مهری مسئولین شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: نبود امکانات ورزشی و نداشتن هزینه کافی برای اعزام بچه های تیم ووشو به  مسابقات استانی و کشوری مشکلاتی را برای این تیم بوجود آورده است.

,

استعداد بالای ورزشی شهرستان، حمایت کم مسئولین

, استعداد بالای ورزشی شهرستان، حمایت کم مسئولین,

حیدری با اشاره به استعداد بالای جوانان شهرستان گفت: جوانان  رودبار در عرصه ورزشی دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید مسئولین حمایت لازم را از این قشر داشته باشند. ما در اکثر مسابقات گوناگون استانی یا کشوری حضور داریم،اما امروز در شرایط خوبی نیستیم و آنگونه که شایسته است حمایت نمی شوند و مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

,

مربی باشگاه ووشوکاران جنوب با بیان اینکه  بد بودن وضعیت مالی باشگاه  باعث بهم ریختگی اوضاع فکری و ورزشی ورزشکاران شده است،گفت: از مسئولین تقاضا داریم به فکر این نسل جوان و ورزشکار رودبار جنوب با این همه افتخار آفرینی باشند.

,

انتهای پیام/

]
در حالی که بیشتر جمعیت شهرستان رودبارجنوب را جوانانی با استعدادهای ورزشی فوق‌العاده‌ تشکیل می دهد،متاسفانه ورزش منطقه از شرایط خوبی برخوردار نیست.