احداث نخستین پیست اختصاصی مجهز کشور در همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بنوان، رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: رشته های دو میدانی و صحرانوردی خوشبختانه در استان همدان رشد قابل توجهی داشته است و پتانسیل خوبی در پرورش قهرمانان این رشته های استقامتی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
وی، با اشاره به قهرمانی های متعدد ورزشکاران در رشته های استقامتی افزود: دوندگان همدانی در  مسابقات کشوری در رده جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند و در رده نوجوانان نیز نایب قهرمان شدند که این قهرمانی بهانه ای شد تا پیست اختصاصی دو میدانی واقع در ورزشگاه شهید مفتح افتتاح شود.
,
 
,
بنوان، با تاکید بر موفقیت های صحرانوردان استان گفت: نخستین پیست اختصاصی و مجهز کشور تا پایان امسال در ورزشگاه شهید مفتح همدان  احداث و بهره‌برداری خواهد شد که قطعا با افتتاح این پروژه شاهد مدال های رنگارنگی در ویترین رشته های دومیدانی  و استقامتی خواهیم بود.
,
 
,
وی، با اشاره به کار کارشناسی شده روی پیست اضهار کرد: احداث پیست به زودی به طور کارشناسی آغازمی شود و امیدواریم با تکمیل شدن تجهیزات لازم شاهد احداث دو کمپ دو میدانی در همدان باشیم.
,
 
,
بنوان در پایان با اشاره به نامگذاری پیست به نام شهدای همدان خاطرنشان کرد: پیست اختصاصی دوصحرانوردی با عنوان شهدای همدان نامگذاری شده و ورزشکارانی با منش پهلوانی و خوی جوانمردی باید در این مجموعه پرورش یابند.
]
دبیر هیات دو میدانی استان همدان با اشاره به قهرمانی های پی در پی ورزشکاران همدانی در رشته های دو میدانی و صحرانوردی از افتتاح پیست اختصاصی شهدای همدان خبر داد.