سپاهان به مصاف شگفتی لیگ می رود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از اینکه لیگ به تعطیلات نیمه خود رسید بازی های معوقه تیم ها در حال برگزاری است که در یکی از این بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 7 دی ماه در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در بازی خارج از خانه به مصاف حریف خود صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شاگردان قلعه نویی در صورت پیروزی در این بازی از یکی از رقیب های جدی خود یعنی استقلال فاصله پیدا می کنند و همچنان بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار خواهند داشت؛ امّا صنعت نفت آبادان که به نوعی شگفتی لیگ به حساب می آید خود را به جمع مدعیان رسانده و اگر این بازی را با برد پشت سر گذارد در یک قدمی سپاهان قرار خواهد گرفت.

,

سپاهان در این دیدار امید نورافکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محسن مسلمان، حامد بحیرایی، عزت‌الله پورقاز و علی‌رضا نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند، محمد محبی نیز به همراه امید نورافکن در اردوی تیم ملی امید حضور دارند. در تیم صنعت نفت آبادان هم احمد اهل‌شاخه و حسین ساکی مدافعان این تیم به دلیل مصدومیت در دیدار برابر سپاهان نیز تیم را همراهی نمی‌کنند.

,

*داوران دیدار سپاهان و صنعت نفت

,

این بازی از ساعت ۱۶:۴۵ روز شنبه و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود و علی بای قضاوت این دیدار را برعهده دارد و سعید علی‌نژادیان، میلاد قاسمی، کیوان علی‌محمدی، حسن اکرمی و محمد عطایی کمک‌های وی هستند؛ رسول فروغی نیز ناظر داوری است.

,

انتهای پیام/

]
تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 7 دی ماه در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در بازی خارج از خانه به مصاف حریف خود صنعت نفت آبادان خواهد رفت.