ناکارآمدی مسئولین می تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حسین الله کرم کارشناس مسائل سیاسی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹دی در مسجد جامع تفرش گفت: طرح افزایش قیمت بنزین باعث ایجاد اعتراضات مردمی و نفوذ و سوءاستفاده های دشمن شد. این اقدام سبب شد تا دشمنان بتوانند به راحتی طرح‌های خود را پیاده کنند و زیرساخت‌ها را از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

الله کرم اظهار کرد: فتنه آبان ماه سبب غبارآلود شدن فضا و پوششی برای اغتشاشگران جهت تخریب زیرساخت‌های اقتصادی شد تا از مقاومت کشور در برابر مشکلات اقتصادی کاسته شود.

,

وی افزود: این فتنه در یک سال و نیم پیش در اردوگاه دشمنان طراحی‌شده بود که در این راستا نیروهای مختلف آموزش و ساماندهی شده بودند. قسمتی از فعالیت این مجموعه، پیگیری شایعات و جنگ سایبری در فضای مجازی بود که پیگیری می شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: طرح توطئه آمریکایی‌ها در منطقه با عملیات شوک‌آور بنزین و در چارچوب اعتراضات مردمی به عرصه ظهور رسید که با تمام توان ضربات خود را به کشور ایران وارد می‌کردند؛ اقدامات و خشونت‌های آنان در طول مدت ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌سابقه بود.

,

الله کرم بیان کرد: خسارت‌ها به طرز شوک‌آوری از سوی فتنه گران و در پوشش گرانی بنزین اجرا می‌شد. از طرفی هم برجسته‌سازی و شایعه‌سازی در رسانه‌های بیگانه به وفور جریان داشت.

,

وی افزود: در این فتنه، عمل به موقع و مواضع حکیمانه رهبری سبب شد که فتنه در مدت کوتاهی جمع آوری شود و مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین آن هم به صورت یک شبه کار دستی نبود؛ می بایست با توجه به شرایط کشور به صورت پلکانی و با اطلاع مردم انجام می شد.

,

الله کرم با اشاره به مسائل اقتصادی کشور بیان کرد: برخی از نفوذی‌ها و لیبرال‌ها حل مشکلات اقتصادی را وابسته به مذاکره با آمریکا می‌دانند. اما آمریکا در این سال‌ها امتحان خود را پس داده است و راه‌حل‌های مختلفی برای حل مشکلات اقتصادی در درون کشور وجود دارد.

,

وی با بیان این که فتنه ها تمام نشدنی هستند، خاطر نشان کرد: اقدامات، شرایط، ناکارآمدی‌ها افراد در مسئولیت‌های مختلف می‌تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند و زمینه‌ساز اجرای توطئه دشمنان برای نظام شود. ولایت مداری، گوش دادن به فرامین رهبری، بصیرت و هوشیاری می تواند در مختومه شدن پرونده فتنه ها تأثیر جدی داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که فتنه ها تمام نشدنی هستند، گفت: اقدامات، شرایط، ناکارآمدی‌ها افراد در مسئولیت‌های مختلف می‌تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند و زمینه ساز اجرای توطئه دشمنان برای نظام شود.