پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر» در سرخس آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نوروزی در گفتگو با صبح توس، اظهار کرد: ورزش «کشتی» به‌عنوان ورزش اول شهرستان سرخس با داشتن بیش از ۲۰۰ ورزشکار حرفه‌ای در تمامی رده‌های سنی، از خردسالان تا رده سنی بزرگسالان مشغول به فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس افزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی همکاران و کشتی‌گیران سرخس، هیئت کشتی این شهرستان در سال ۹۷ به‌عنوان فعال‌ترین هیئت ورزشی از طرف هیئت استان خراسان رضوی انتخاب شد.

,

وی با تأکید بر اینکه کشتی سرخس قهرمانان نام‌آوری را در رده‌های سنی مختلف تحویل جامعه داده است، تصریح کرد: مصطفی گلاوی قهرمان نوجوانان آسیا، محمد نیکومنش قهرمان سوم مسابقات جهانی کشتی سنتی تاتار کوراش، امیرمحمد یارمحمدزهی قهرمان چندین دوره کشور، سهیل سلجوقی، ابوالفضل بارانی، علی گلاوی و محمدجواد گلاوی از جمله کشتی‌گیران افتخارآفرین این شهرستان هستند.

,

نوروزی بیان کرد: هیئت کشتی شهرستان سرخس با افزایش زیرساخت‌های این مجموعه با توجه به اضافه شدن مدارس کشتی شهدای عباس‌آباد، جهان‌پهلوان تختی و روستاهای اطراف، به دنبال حضور حداکثری خانواده‌های محترم و فرزندانشان در این رشته ملی و پهلوان پرور است.

,

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: در این راستا با راه انداختن پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر»، درصدد جذب ۱۰۰۰ کشتی‌گیر در رده‌های سنی مختلف، در سطح شهرستان سرخس هستیم.

,

وی در پایان تأکید کرد: از تمام خانواده‌های محترم تقاضا داریم ازآنجاکه تمامی این دوره‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، برای حضور و کشف استعدادهای فرزندانشان همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به خانه کشتی شهرستان واقع در خیابان معلم، اداره ورزش و جوانان سرخس مراجعه و ثبت‌نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر»، با هدف جذب و آموزش رایگان ۱۰۰۰ کشتی‌گیر در سرخس توسط هیئت کشتی این شهرستان آغاز شد.