فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،پیش از ظهر امروز رئیس جمهور پس از افتتاح ترمینال 1 فرودگاه اردبیل و سد در شهرستانهای گرمی، خلخال و مشگین شهر با حضور در کارخانه کامیون سازی مبتکران این پروژه را نیز مورد افتتاح قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رئیس جمهور در مراسم افتتاح این کارخانه گفت:کارخانه کامیون سازی یورو 5 به امید خدا در آینده نزیک روزانه  50 دستکاه خودرو  با برند ایرانی چاپار تولید خواهد کرد.

,

شرکت کامیون سازی حدید مبتکران که در شهرستان مشکین شهر احداث شده است در زمینه تولید انواع کامیونت، کامیون کشنده، شاسی درایو، موتور دیزلی، لیفتراک و لودر فعالیت می کند.

,

ظرفیت تولید این واحد در سال حدود سه هزار دستگاه در شش تیپ، دو محور و سه محور، کشنده و کمپرسی با زمینه کاربرد در حمل و نقل جاده ای، شهرداری، آتش نشانی و...؛ است که با استفاده از فناوری و ماشین آلات داخلی و خارجی آماده بهره برداری شده است.

,

مرتضی الله وردی مدیرعامل شرکت مبتکران به خبرنگار ما گفت: سرمایه گذاری انجام شده در فاز اول طرح صنعتی حدید مبتکران بالغ بر 1 هزار میلیارد تومان  بوده است که زمینه اشتغال مستقیم حدود یک هزار و 200 نفر را فرآهم می کند و هیچ گونه تسهیلات دولتی در این پروژه استفاده نشده است.

,

فاز نهایی این طرح نیز با سرمایه‌گذاری بیش از 30 هزار میلیارد ریال، اشتغال مستقیم برای بیش از پنج هزار نفر ایجاد خواهد نمود.

,

این کارخانه در سال 86 کلنگ زنی شده بود روزانه  50 دستگاه خودروی سنگین تولید خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
فاز اول طرح کارخانه کامیون سازی مشگین شهر با اعتبار بالغ بر 1 هزار میلیارد تومان و با اشتغال آفرینی یک هزار و 200 نفر با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.