ایجاد ظرفیت تبادلات علمی بین‌المللی در دانشگاه جامع علمی کاربردی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ محمدحسین امید شامگاه گذشته، در مراسم دانش آموختگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان اظهار کرد: امروز روزپایان تحصیلات شما نیست بلکه خاتمه یک مرحله از دوران تحصیل و ورود به مرحله دیگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور افزود: انتظاری که از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی می رود اشتغال زایی و کارآفرینی است چرا که شعار ما تربیت کسانی است که به جای انتظار برای پیدا کردن شغل دولتی، خودشان کارفرما هستند.

,

 امید با بیان اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویان کارآفرین تربیت می شوند تصریح کرد: از دانش آموختگان این دانشگاه انتظار می رود با پایان این دوره تحصیلی از دستاوردها و مهارت های خود برای ایجا شغل استفاده کنند چرا که بزرگ ترین مشکل امروز جامعه در جامعه بیکاری است.

,

,

وی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر که تاکید مقام معظم رهبری برای اشتغال زایی و ایجاد مشاغل و تولید پایدار و در نهایت رونق اقتصادی است افتخار ما این است که دانش آموخته های این دانشگاه مهارت آفرین هستند.

,

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در دانشگاه علمی کاربردی، دانشجویان می توانند برای تحقق اهداف و ایده های کارآفرینانه خود، روی دانشگاه جامع علمی کاربردی حساب کنند و با استفاده از مراکز نوآوری که در کنار دانشگاه های علمی کاربردی شکل گرفتند ایده های خود را تجاری کنند.

,

,

امید یادآور شد: البته مراکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی پذیرای دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز هست و دانشجویان می توانند برای پیشبرد اهداف خود و تجاری سازی ایده ها از این مراکز استفاده کنند.

,

,

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته انجمن دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی موفق به دریافت مجوز شد که امیدواریم به زودی در کرمان هم این انجمن تشکیل شود تا دانشجویان بتوانند از اخبار و ظرفیت های ایجاد اشتغال بهره ببرند.

,

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از ایجاد ظرفیت های جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی طی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه امسال در دانشگاه علمی کاربردی ظرفیتی ایجاد شد تا دانشجویان این دانشگاه بتوانند در تبادلات علمی بین المللی شرکت کنند و در هفته جاری شرایط به استان ها اعلام شد تا افراد واجد شرایط دوره های کارشناسی این دانشگاه برای گذراندن بخشی از دروس و کارآموزی های خود به کشور آلمان اعزام می شوند.

,

امید ادامه داد: استان کرمان در زمینه خودروسازی قوی ترین صنعت را دارد و اگر بتوانیم در این راستا از تجربه و علم کشورهای موفق در صنعت خودروسازی برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم موفقیت بیشتری کسب می شود.

,

,

وی در پایان مطرح کرد: ظرفیت تبادلات بین المللی برای دانشگاه علمی کاربردی ادامه دارد و به کشور آلمان محدود نخواهد شد و اخیرا با برخی کشورهای دیگر هم توافقاتی صورت گرفته تا بتوانیم از ظرفیت آموزش های مهارتی آن ها حداکثر بهره را ببریم.

,

,

انتهای پیام/  

]
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: خوشبختانه امسال در دانشگاه علمی کاربردی ظرفیتی ایجاد شد تا دانشجویان این دانشگاه بتوانند در تبادلات علمی بین المللی شرکت کنند و کشور آلمان اولین کشوری است که با آن در این زمینه به توافق رسیدیم و این ظرفیت در خصوص سایر کشورها نیز ادامه دارد.