چنان درسی به آمریکا بدهیم که تمام روسای جمهورشان به یاد داشته باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی سخنگوی دولت در بخش خبری شبکه خبر ضمن بیان ویژگی‌های شخصیتی سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی دقیقاً سرمایه نمادین همه ایرانیان  بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: همه ایرانیان حاج قاسم را دوست داشتند و به هر حال با اتفاقی که امروز رخ داد ترامپ نشان داد که اگر ما می‌خواستیم به نسل جدیدمان بگوییم که این‌ها به خاطر یک استیضاح دنیا را به خاک و خون می‌کشیدند نمی‌توانستیم و شهادت سردار سلیمانی چهره زشت ایالات متحده آمریکا و دولت آن را برای همه نسل‌های جدید نشان داد.
,
 
,
وی ادامه داد: قطعا دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار همه ایرانیان گرفتن انتقام شهید سلیمانی را حق خود می‌داند و این نشان از دفاع از منزلت و کرامت ایرانی دارد.
,
 
,
بنابر گزارش فارس، وی همچنین یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که ما هیچگاه به دنبال جنگ نبودیم اما اجازه تجاوز به هیچ ایرانی چه برسد به نماد امنیت ملی‌مان را نخواهیم داد.
,
 
,
سخنگوی دولت با بیان اینکه آمریکا خط قرمز را رد کرد،‌گفت: پاسخ امت در زمان مقتضی به طور قاطعانه در آینده‌ای نزدیک داده خواهد شد و قطعا دولت در کنار نهادهای نظامی و همه ایرانیان آنچنان به آمریکا درسی خواهد داد که ترامپ و تمام رؤسای جمهور بعدی آمریکا به یاد خواهند داشت؛ وقتی نماد یک ملت و عزت کشور را می‌خواهید به سخره بگیرید و به آن تجاوز کنید پاسخ قاطعی خواهید گرفت.
,
 
,
وی در خاتمه به همه ایرانیان شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و ادامه داد: همبستگی ایران امروز یکبار دیگر شدت گرفت و این حادثه ما را به یاد شهادت شهید بهشتی انداخت که واقعا همبستگی ملی را در آن زمان ایجاد کرد و شهید سلیمانی نیز نماد همبستگی ملی ما در زمان امروز خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سخنگوی دولت گفت: چنان درسی به آمریکایی‌ها بدهیم که ترامپ و سایر روسای جمهورشان به یاد داشته باشند.