جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بی پاسخ نمی ماند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای ائتلاف نیروهی انقلاب اسلامی در پی شهادت مظلومانه شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای شرح زیر صادر کرد: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,
 
,
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا
,
 
,
سردار شجاع سپاه اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی پس از سالها جهاد مخلصانه در راه خدا، قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی به دست آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.
,
 
,
او مسلمانی با ایمان، رزمنده ای شجاع و سیاستمداری باخردمندی و با بصیرت و عمیقا ولایتمدار بود.
,
 
,
سلیمانی فرزند شجاع ملت ایران بود که نه تنها از امنیت و استقلال کشور در برابر نفوذ و تجاوز بیگانگان دفاع می کرد بلکه از حقوق ملتهای مظلوم منطقه در برابر استکبار آمریکا و توحش داعش حمایت می کرد.
,
 
,
آمریکای جنایتکار گمان می کند با شهادت او و همرزم عراقی اش ابومهدی المهندس می تواند شعله آتش خشم مقاومت را خاموش کند اما تجربه چهل و یک ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که شهادت امثال سلیمانی ملت ما را بیدارتر و نسل جوان را در اقتدا به این قهرمان سرافراز مصمم تر خواهد ساخت.
,
 
,
آمریکا واذناب منطقه ای او اطمینان داشته باشند که جنایت آنها بی پاسخ نخواهد ماند. 
,
 
,
آمیخته شدن خون سردار سلیمانی و خون ابومهدی المهندس الهام بخش برای همبستگی بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد.
,
 
,
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را عامل موثر و نیرومند در وحدت ملی ایران برای پیروی از مقام معظم رهبری و مبارزه با آمریکا می داند و با محکوم کردن جنایت آمریکا این شهادت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری به ویژه خانواده آن شهید سرافراز و هم رزمانش در سپاه و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت می گوید و برای شهیدان سلیمانی و ابومهدی و دیگر شهیدان همراه آنان از خداوند علو درجات را مسئلت می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه ای اعلام کرد: آمیخته شدن خون سردار سلیمانی و خون ابومهدی المهندس الهام بخش برای همبستگی بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد.