اسامی قطارهای رایگان برای عزاداران شهید سلیمانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سعید رسولی با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: 23 قطار حومه ای با 104 سرویس، عاشقان شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار را در 5 مسیر اسلامشهر- رباط کریم - پرند، ورامین- پیشوا- گرمسار، هشتگرد - قزوین- تاکستان، قم و فیروزکوه به تهران و بالعکس را به صورت رایگان جابجا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه این قطار‌های حومه‌ای ظرفیت جابجایی 40 هزار مسافر را دارند، افزود: شرکت راه آهن همچنین 4 قطار فوق العاده در مسیر تهران - کرمان و بالعکس برای شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی با ظرفیت 2 هزار و 40 صندلی تدارک دیده است، ضمن اینکه به قطار‌های برنامه‌ای این مسیر نیز، دو واگن با ظرفیت 80 صندلی افزوده شده است.

,

وی افزود: قطار‌های تهران - یزد نیز در روز 16 دی ماه تا شهر کرمان ادامه سیر می‌دهند تا ظرفیت بیشتری برای جابجایی مردم شهید پرور ایران داشته باشند.

,

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن، 2 قطار فوق العاده نیز در مسیر یزد - کرمان و بالعکس با ظرفیت 720 صندلی ایجاد شده  و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این قطار‌ها به پایگاه اینترنتی شرکت راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران از جابجایی رایگان عزاداران تشییع پیکر مطهر سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۵ مسیر قطارهای حومه‌ای خبر داد.