ترور سردار سلیمانی ناشی از استیصال آمریکا در برابر جبهه مقاومت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی امشب در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع ورزشکاران ، جوانان و مسئولان ورزشی استان اظهار کرد: تقابل دو جبهه حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته است و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت اما نکته مهم این است که در هیچ دوره ای طرفداران جبهه حق به این اندازه نبوده اند.

وی افزود: مردم ایران هم سرباز جبهه حق هستند و هم پرچمدار جبهه حق و اگر می بینید که آمریکا دست به این اقدام و ترور حاج قاسم می‌زند تنها از روی استیصال و ناچاری است چراکه جبهه کفر و استکبار هزینه های هنگفتی را برای امنیت رژیم صهیونیستی ، دولت سازی و تسلط بر منابع منطقه انجام داده است که همه ی این برنامه ریزی ها را سردار حاج قاسم سلیمانی ناکام گذاشته بود.

غلامی گفت: یقیناً شهادت حاج قاسم از حیاتش برای اسلام و ایران برکات بیشتری دارد و اگر بهشتی ها، رجایی ها، و دستغیب ها و … را نمی دادیم اکنون انقلاب ما به اینجا نمی رسید.

وی بیان کرد: خون حاج قاسم برای سالها بستر نا امنی ها را برای ایران و منطقه از بین برد و یکی از تحلیل گران سیاسی در این زمینه گفت بعد از شهادت امام حسین (ع) و یارانش مقدس تر از خون سردار سلیمانی بر زمین عراق نریخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین بزرگداشت اسطوره مقاومت و فداکاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همواره باید یاد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهدای مدافع حرم و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته باشیم و شهادت ایشان را به آحاد جامعه ایران علی الخصوص رهبر انقلاب تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

,

حبیب حسین زادگان با تمجید از ویژگی های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فقدان ایشان را جانسوز و غم انگیز دانست و گفت : یقین داریم که حاج قاسم های زیادی در این مکتب پرورش یافته اند که آماده جانبازی در راه اسلام و ایران هستند.

,

وی در این مراسم که با حضور ورزشکاران، پهلوانان، جامعه ورزش، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و دیگر مسئولان در محل نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد تصریح کرد: لازم می دانیم به نمایندگی از همه ورزشکاران و جوانان استان با آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان داشته باشیم و امیدواریم جوانان عزیز با تاسی از مولای متقیان امیرالمومنین در همه میادین ورزشی حاضر شوند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

,
,
]
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: مردم ایران هم سرباز جبهه حق هستند و هم پرچمدار جبهه حق و اگر می بینید که آمریکا دست به این اقدام و ترور حاج قاسم می‌زند تنها از روی استیصال و ناچاری است