ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امشب در جمع تشیع کنندگان پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در نیمه شعبان سال گذشته شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید  ابومهدی المهندس به عنوان یاور حضرت مهدی(عج) در همین جایگاه معرفی شدند.
وی ادامه داد: سخن از فضیلت و عظمت این دو شهید و همرزمان آنها و شهدای حرم بسیار زیاد است.
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تعویض پرچم مسجد مقدس جمکران، گفت: ما خادمان پایگاه جهان تشیع در مسجد جمکران به جای نصب پرچم سیاه برگنبد مسجد پرچم سرخ با شعار یا لثارات الحسین را نصب کردیم.
وی بیان داشت: شعاری که دشمنان و رسانه های غربی در سطحی گسترده منتشر کردند و اظهار ترس و خوف و نگرانی از انتقام سخت را بیان کردند.
حجت الاسلام رحیمیان ادامه داد: همه ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: این شهادت اگرچه برای جهان اسلام سخت بود اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عراق بود و دنیا مشاهده کرد که این دو ملت چگونه حول محور شهادت و فرهنگ با یکدیگر پیوند دارند.
تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: انشالله بساط امریکا از منطقه برچیده خواهد شد و مقاومت باعث نابودی اسرائیل و ازادی قدس شریف خواهد شد.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام]
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این شهادت اگرچه برای جهان اسلام سخت بود اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عراق بود، گفت: همه ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند گرفت.