خانواده ها نام فرزند تازه متولد شده خود را "قاسم" بگذارند
[

شهاب مرادی، کارشناس خانواده در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره تعظیم نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه اسلامی گفت: خیلی خوب است که همه خانواده های ایرانی حتی در منطقه مقاومت اسلامی برای بزرگداشت یاد و خاطره این شهید عزیز اقدام درخوری انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این کارشناس خانواده افزود: خیلی از دوستان و افراد تاثیرگذار جامعه پیشنهاد داده اند به دلیل رویکردی که در فعالیت های اجتماعی دارم کاری برای این شهید بزرگوار و سردار دلها انجام دهیم.

,

مرادی با اشاره به تجربه نامگذاری فرزندان دختر تازه متولد شده در بازه زمانی ماه مبارک رمضان به نام جناب خدیجه سلام الله علیها گفت: پیشنهاد بنده این است که خانواده های ایرانی که تا پایان سال 98 صاحب فرزند پسر می شوند برای عرض ارادات و تشکر و پاسخ محکم به جریان استکبار جهانی به پرچمداری آمریکا نام فرزندشان را "قاسم" انتخاب کنند.

,

وی از همه مخاطبان برنامه آیینه خانه و مردم خوب کشورمان خواست تا در دعوت عمومی به این اقدام اثرگذار اجتماعی مشارکت کنند و خانواده ها را برای این نامگذاری تشویق نمایند.

,

همچنین خانواده هایی که در این اقدام همراه می شوند این اقدام خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا نمایشی از حس قدردانی و بزرگداشت نسبت به این شهید والامقام و پاسخ محکمی به عربده کشی های دولت آمریکا باشد.

,

انتهای پیام/

]
شهاب مرادی، کارشناس خانواده درباره تعظیم نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه اسلامی گفت: خانواده های ایرانی که تا پایان سال 98 صاحب فرزند پسر می شوند برای عرض ارادات و تشکر و پاسخ محکم به جریان استکبار جهانی به پرچمداری آمریکا نام فرزندشان را "قاسم" انتخاب کنند.