زغال سنگ، ظرفیتی که در مینودشت نادیده گرفته شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، در سفری که خبرنگار ما به روستای زیبای ساسنگ مینودشت داشت؛ از وفور زغال سنگ در این منطقه گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

براساس شواهد؛ میزان زغال سنگ در زمینهای این روستا به گونه ای است که در همه ی نقاط آن می توان با کمترین تلاش به بهترین زغال سنگ منطقه دست پیدا کرد که بهره برداری از زغال سنگ این منطقه می تواند موجب افزایش سطح درآمد مردم  و حتی ایجاد شغل پایدار برای جوانان مستعد این نقطه از شهرستان مینودشت شود.

,

توجه درست مسئولین به منطقه ساسنگ و به خصوص توجه به این ماده طبیعی و مورد نیاز صنعت کشور، می تواند هم موجب تحول درآمدی مردم منطقه شود و هم توسعه اقتصادی استان را فراهم کند.

,

منطقه ساسنگ مینودشت علاوه بر وفور زغال سنگ، منطقه ای بسیار زیبا برای گردشگران است که متاسفانه در این زمینه نیز مسئولین مربوطه توجه لازم را نداشته اند.

,

مدیریت درست در استفاده از پتانسیلهای منطقه شرق گلستان می تواند در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را برای استان و مردم، رقم بزند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
روستای ساسنگ مینودشت دارای میزان زیادی زغال سنگ است که در صورت توجه به آن، می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان این شهرستان را فراهم کند.