موافقت فروش ۲۵۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت برای قطار شهری کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحسان احسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز،  در مورد آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت: برای تأمین بخشی از اعتبارات قطار شهری با لایحه شهرداری جهت فروش اوراق مشارکت موافقت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در این راستا بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش می‌رسد تا شهرداری بخشی از بودجه پروژه را تأمین کند.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان کرد: شهرداری نیز گرفتار مشکلات اقتصادی بوده و سخت است که برای این پروژه هزینه کند و اکنون که نقدینگی پایین آمده با فروش یا واگذاری املاک درصدد است بتواند تهاتری انجام دهد و پروژه را پیش برد.

,

احسانی راجع به موانع موجود بر سر راه پروژه مذکور گفت: مخالفت میراث فرهنگی در بخش شمالی این پروژه و کمبود بودجه مانع پیشرفت کار شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر برای تأمین بودجه پروژه قطار شهری ممانعتی ایجاد نکرده، افزود: همچنین برای تأمین اعتبارات پروژه مذکور بخشی از املاک شهرداری طی سال قبل و امسال به فروش می‌رسد و در این راستا چندین مورد مصوب شده است تا بخشی از بدهی پیمانکاران تأمین شود.

,

انتهای پیام/

]
سخنگوی شورای شهر اسلامی کرمانشاه از موافقت فروش ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری برای قطار شهری کرمانشاه خبر داد.