ستاد بحران سیل در پارسیان، مصوبات در بندرعباس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ یک ماه از سیل ویرانگر در شهرستان پارسیان گذشت، برخی زیرساخت ها از بین رفت، برخی زمین های کشاورزی و محصولات آن نابود شد و مسئولان قول پیگیری را دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استاندار و اعضای ستاد بحران هرمزگان به همراه نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بعد از گذشت سه روز از سیل به شهرستان پارسیان آمدند و وعده هایی دادند، مصوباتی نوشتند و همراه خود به مرکز استان بردند.

,

اکنون کارشناسان هواشناسی پیش بینی یک سیل دیگر را کرده اند که می تواند خسارت های سنگین دیگری را به شهرستان وارد کند و همچنین سد بردول به عنوان خطری بزرگ مردم را تهدید می کند، اما چه اقدامی مثبتی صورت گرفته تا مردم دغدغه و نگرانی یک بارندگی را نداشته باشند.

,

فریدون همتی، استاندار هرمزگان در بازدید از سد بردول خطاب به برخی مدیرکل های مربوطه گفت: هر چه سریعتر با کار کارشناسی مسیر آب بردول را مشخص نمایید تا دیگر مردم نگران نباشند.

,

نماینده غرب هرمزگان نیز دیگر به پارسیان بازنگشت تا ببیند مردم مشکلاتشان رفع شده یا نه و یا منتظر مانده تا ببیند سیل بعدی چه زمانی به وقوع می پیوندد تا سفری به این منطقه داشته باشد.

,

با این وجود نیازی به لشکر کشی اعضای ستاد بحران نبود تا با این همه هزینه سفر خود را به پارسیان برسانند و کاری هم از پیش نبرند.

,

مسئولان قضایی استان نیز قول پیگیری مسببان خسارت های سیل گذشته را دادند؛ اما هیچ کدام از این وعده ها به ثمر ننشسته است و باید منتظر بمانیم تا جان عزیزی گرفته شود شاید اقدامی راهگشا صورت پذیرد.

,

در بارندگی بی سابقه یک ماه پیش، بیش از ۲۰۰ میلی متر رحمت الهی بارید و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز خسارت به شهرستان در بخش های مختلف وارد شد.

,

انتهای پیام/

]
بعد از گذشت قریب به یک ماه از سیل ویرانگر در پارسیان و حضور اعضای ستاد بحران هرمزگان، هیچ اقدامی در راستای مقابله با این تهدید انجام نشده است.