تغییر نام فرودگاه «مهرآباد» به «سپهبد سلیمانی» پاسداشت حاج قاسم در بُعد جهانی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظاهر سپریان، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه نامگذاری میادین، خیابان‌ها و سایر اماکن اثر داخلی دارد، گفت: نامگذاری یا تغییر نام مراکز بین‌المللی داخلی همچون فرودگاه‌ها، قطعاً اثر جهانی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی خواستار تغییرنام فرودگاه بین المللی مهرآباد، به فرودگاه سپهبد سلیمانی شد و گفت: کمترین اثر این کار، حک شدن نام سردار پرفتوح جهان اسلام و فرمانده جبهه مقاومت در همه فرودگاه‌های جهان است که با اجرای برنامه های فرهنگی می توان عظمت وی و خدمتی که جبهه مقاومت با رهبری حاج قاسم در از بین بردن داعش به بشریت انجام داد برای همیشه و برای همه نسل‌های مختلف جامعه جهانی تبیین کرد.

,
این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اثرات این نام‌گذاری این است که من بعد هر هیئت دیپلماتیک که وارد تهران می‌شود، متوجه خواهد شد که پا در چه سرزمینی گذاشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیله سوار خواستار تغییر نام فرودگاه «مهرآباد» به «سپهبد سلیمانی» شد و گفت: این کار علاوه بر حک شدن نام فرمانده جبهه مقاومت در تمام فرودگاه های جهان، منجر به تبیین خدمات جبهه مقاومت به جامعه جهانی خواهد شد.