استفاده از منابع آبی در حوزه کشاورزی مورد توجه جدی قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی با اشاره به اینکه با اتفاقات اخیر دشمنان دستشان به جایی نرسیده و در تلاش هستند شهادت سردار سلیمانی را به حاشیه ببرند اظهار کرد: یقین دارم رسانه‌های ما همت مضاعف خواهند داشت تا این حماسه مردمی به حاشیه نرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: شهید بزرگوار ما در تاریخ ماندار خواهد بود و عرصه را برای دشمن تنگ خواهیم کرد و امیدواریم هر چه زودتر جرثومه فساد از منطقه بیرون رانده شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه عنوان کرد: در حوزه کشاورزی باید به حریم رودخانه‌ها و همچنین به شرایط آبی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

,

وی به موضوع احداث مجتمع بین‌راهی که در جلسه مطرح شد عنوان کرد: اجرای این طرح مهم بوده و خوب است. به شرطی که متولیان آن باید بدانند که احداث مجتمع بین‌راهی تعریفی دارد که باید مورد توجه قرارگیرد و براساس اصول تعیین شده کار احداث صورت بگیرد.

,

حقیقی با تاکید براینکه مدیریت شورای برنامه‌ریزی و توسعه مهمترین اقدام انجام شده در سال جاری را احصا کند افزود: در این راستا مهمترین برنامه سال آینده هم معلوم شود تا در اسفند ماه برنامه‌های مهم استان را به مردم ابلاغ کنیم.

,

وی با اشاره به استفاده از فضاهای موجود در ادارات و ارگان‌های دولتی ابراز کرد: در حال حاضر در استان زنجان دستگاه‌هایی داریم که با مشکل مکان مواجه اند ولی در برابر آن دستگاه‌هایی داریم که از مکان‌های موجودشان هیچ گونه استفاده نمی‌کنند.

,

استاندار زنجان با اشاره به تاخیر برخی از دستگاه‌ها در اتمام پروژه‌های محول شده عنوان کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها به اتمام پروژه‌ها در مدت زمان تایین شده توجهی نمی‌کنند که اگر این اتفاق تکرار شود شخصا به موضوع ورود خواهم کرد.

,

وی با اشاره به موضوع اجرای کنگره سه هزار شهید در زنجان افزود: بیمه سلامت مکان مورد نظر را به صورت موقت در اختیار دبیرخانه کنگره قرار دهد و پیگیری لازم نیز در این راستا انجام شود تا این اتفاق در زنجان بیفتد.

,

شهرام طهماسبی نیز در این جلسه به احداث واحد جدید پرورش ماهی ماهنشان در حاشیه قزل اوزن اشاره و عنوان کرد: بارگذاری جدید در حاشیه رودخانه قزل اوزن منطقی نیست و نباید این اتفاق بیفتد.

,

وی همچنین به موضوع بارگذاریهای جدید در مناطق صنعتی عنوان کرد: در بارگذاریهای صنعتی در مناطقی که نیاز به منابع آبی دارند باید توجه شود و نباید بارگذاری جدید در این مناطق منجر به تعطیلی واحدهای فعال شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
استاندار زنجان با تاکید بر استفاده مناسب از منابع آبی گفت: استفاده از منابع آبی و حریم رودخانه‌ها در حوزه کشاورزی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.