نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا امروز به نامزدها اعلام می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ریواده، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون بررسی صلاحیت کاندید‌اهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مورد بررسی صلاحیت اعلام می شود که نتیجه این بررسی ها توسط هیئت نظارت استان خراسان رضوی امروز به فرمانداری اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه لیست داوطلبان بررسی صلاحیت شده بایستی وارد سامانه شود و گزارش گیری شود افزود: امروز ثبت وضعیت بررسی صلاحیت ۵۳۶ نفر داوطلب خراسان رضوی انجام می شود و آمار کلی اعلام خواهد شد.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: روند بررسی صلاحیت ها به انمام نرسیده و مرحله دیگری در شورای نگهبان باقی مانده است.

,

وی افزود: برای افرادی که شرایط صلاحیت انها احراز نشده فرصت اعتراض ۲۰ روزه برای شورای نگهبان تعریف شده است و لذا بررسی مجدد در شورای نگهبان انجام خواهد شد.

,

ریواده تصریح کرد: امروز از زمان اعلام نتایج ظرف ۲۴ ساعت فرصت وجود دارد که مراتب تأیید یا رد صلاحیت ها به اطلاع نامزدها برسد.

,

وی با اعلام اینکه داوطلبان نیز فرصت سه روزه برای اعتراض دارند افزود: بر اساس قانون این لیست نهایی نیست و پس انتشار اگهی انتخابات نهایی خواهد شد.

,

مسئول ستاد انتخابات فرمانداری مشهد بیان کرد: امروز تمامی نتایج بررسی صلاحیت در هیئت مرکزی نظارت استان به نامزدها اعلام خواهد شد.

,

در ادامه نیز کمال سروی‌ها، مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: از بین نمایندگان فعلی استان که برای مجلس یازدهم نیز کاندیدا شده اند، ۸ نفر صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

,

یست نتایج بررسی صلاحیت کاندید‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اختیار فرمانداران و بخشداران استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

,

وی تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران نتایج را به افراد اعلام کرده اند و افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است از امروز به مدت ۵ روز فرصت دارند دفاعیه خود را ارائه دهند.

,

وی افزود: از بین ۱۸نماینده فعلی استان که برای  مجلس یازدهم نیز کاندید شده اند، ۸ نفر صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

,

سروی‌ها خاطرنشان کرد: ۴نماینده مشهد نیزکه برای انتخابات پیش رو مجددا از حوزه انتخابیه مشهد و کلات نیز ثبت‌نام کرده‌اند صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

,

انتهای پیام/

]
احمد ریواده با اشاره به اینکه امروز تمامی نتایج بررسی صلاحیت در هیئت مرکزی نظارت استان به نامزدها اعلام خواهد شد گفت: برای افرادی که شرایط صلاحیت انها احراز نشده فرصت اعتراض ۲۰ روزه برای شورای نگهبان تعریف شده است.