عدم احزار صلاحیت 129 داوطلب انتخابات مجلس در استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تاکنون از  439 داوطلب نمایندگی مجلس  تعداد 129 نفر رد صلاحیت شدند گفت: این تعداد رد صلاحیت شدگان شامل 29/45 درصد از آمار کل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره بر اینکه صلاحیت سایر افراد احراز نشده و یا انصراف دادند افزود: افرادی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می توانند از امروز تا 5 روز آینده از ساعت 8 تا 4 بعدازظهر به دفتر استانداری مراجعه و شکایت یا اعتراض به رد صلاحیت خود را پیگیری کنند.

,

مرادی با تاکید براینکه فرمانداری ها بر اساس دوماده قانونی نتیجه رد و تایید صلاحیت شدگان را اعلام کردند خاطر نشان کرد: رد صلاحیت شدگان می توانند در تهران نیز با حضور در استادیوم تختی و در حضور نمایندگان شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کنند.

,

رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان، در پاسخ به اینکه آیا می توان اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان را اعلام کنند گفت: چون بحث عدم تایید صلاحیت ها و احراز نشده ها وجود دارد در حال حاضر نمی توان اسامی را اعلام کرد و حتی تعداد نفرات تایید صلاحیت شدگان را نیز نمی توانیم اعلام کنیم.

,

وی در پایان افزود: 22 بهمن ماه اسامی و تعداد نهایی توسط فرمانداران اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام جلال مرادی گفت: تاکنون از  439 داوطلب نمایندگی مجلس تعداد 129 نفر در استان همدان رد صلاحیت شدند.