اگر سفیر انگلیس به دنبال ماجراجویی است، باید با او برخورد شود
[

«محسن بیگلری» نماینده مردم سقز در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حضور سفیر انگلیس در تجمع آشوبگران و هنجارشکنان مقابل دانشگاه امیرکبیر تهران اظهار داشت: وزارت امورخارجه کشور روز یکشنبه 22 دی ماه سفیر خاطی را احضار و تذکرات شدید را به وی ابلاغ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که"آیا حضور سفیر انگلیس در تجمع آشوبگران اقدام جاسوسی بوده است؟" گفت: جاسوسی بودن اقدام سفیر انگلیس را باید وزارت خارجه اعلام کند؛ ولی این که او در تجمع حضور پیدا کرده و اقدام به فیلم برداری و تهییج آشوبگران کرده باشد، شأن خودش را به عنوان یک دیپلمات و سفیر انگلیس پایین آورده است.

,

این نماینده تاکید کرد انتظار دارم مسئولین کشور با وی طبق قانون برخورد کنند و همچنین با سفرایی که به دنبال مسائلی در ایران هستند و از سوی دیگر به دنبال منافع مشترک ایران با کشورشان نیستند، اقدام درخوری کنند.

,

بیگلری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "آیا نباید سفیر انگلیس اخراج شود؟" بیان داشت: باید این اقدام سفیر بررسی شود، اگر وی دنبال ماجراجویی و اخلال در امنیت باشد، قطعاً باید با او برخورد شود.

,

انتهای پیام/ رستمی

]
محسن بیگلری به حضور سفیر انگلیس در تجمع آشوبگران و هنجارشکنان مقابل دانشگاه امیرکبیر اشاره کرد و گفت: باید این اقدام سفیر بررسی شود، اگر وی دنبال ماجراجویی و اخلال در امنیت باشد، قطعاً باید با او برخورد شود.