ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته در همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوا در همدان اظهار کرد: تا بعدازظهر امروز آسمان استان صاف و قسمتی ابری است.
وی افزود: از بعدازظهر امروز و امشب با فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در برخی از مناطق استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود و احتمال اختلال در تردد وسایل نقلیه بخصوص در گردنه‌های استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
,

باقری شکیب با اشاره به اینکه در روز سه‌شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده است، گفت: هوای سرد زیر صفر درجه تا پایان هفته در استان باقی خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بارش برف در استان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ملایر و نهاوند با دمای سه درجه گرم ترین شهرستان‌های استان بوده است.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر گل‌تپه با دمای منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود، یادآور شد: دمای هوای استان همدان در این هفته بین ۲ تا منفی ۸ درجه سانتی‌گراد متغییر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
محمد حسن باقری‌ شکیب با بیان اینکه هوای سرد زیر صفر درجه تا پایان هفته در همدان باقی است، گفت: دمای هوای استان همدان در این هفته بین ۲ تا منفی ۸ درجه سانتی‌گراد متغییر است.