سومین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حمید عزیزی، مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج از شنبه 28 تا دوشنبه 30 دی ماه  در مشهد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی سردار سلامی، فرمانده سپاه، سردار سلیمانی، فرمانده سازمان بسیج و حجت‌الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه را اصلی‌ترین سخنرانان این اجلاسیه خواند و افزود: در این اجلاسیه بیش از 200 استاد شبکه تربیتی صالحین کشور که اغلب آن‌ها نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های مختلف و اعضای مجلس خبرگان رهبری هستند گرد هم می‌آیند و به تبادل نظر و تبادل تجربیات می‌پردازند.

,

مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج تصریح کرد: تربیت انسان مو من، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است و صالحین در واقع، به‌منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر(عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است از این رو همواره باید اطلاعات افر اد درگیر با این حلقه شجره بروز و کامل باشد.

,

حجت‌الاسلام عزیزی خاطر نشان کرد: شجره طیبه صالحین دارای چند حلقه است که از بسیجیان شروع می‌شود و پس از آن سرگروه، مربی، سرمربی، استادیار و در انتها استاد صالحین قرار دارد که در این اجلاسیه مخاطب اصلی ما اساتید صالحین هستند که می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه علمای تراز اول کشور گرد هم می‌آیند، گفت: حدود 60 نفر از مهمان‌های ما در این اجلاسیه نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و اعضای خبرگان رهبری هستند و مابقی مهمان‌ها را نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه‌های استانی و اعضای معاونت تعلیم و تربیت و هیئت‌رئیسه تشکیل می‌دهند.

,

مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج ادامه داد: تصمیم داریم پویش رسانه‌ای با هشتگ #میلیون_ها_سلیمانی_تربیت_می_کنیم و فردا در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنیم که در این راه نیازمند کمک تمام رسانه‌ها، بسیجیان و مردم عزیز هستیم.

,

حجت‌الاسلام عزیزی در خصوص هدف از برگزاری این اجلاسیه، گفت: مقام معظم رهبری بر تربت نیروی کار آمد تأکید فراوانی دارند و اصلی‌ترین وظیفه حلقه صالحین نیز تربت نیروی کارآمد برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است لذا ما قصد داریم در این اجلاسیه راه‌های پیاده‌سازی و عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت شبکه تربیتی صالحین بسیج را تبیین و بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در این موضوع از خود نشان دهیم.

,

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما آموزش 6 هزار نفر از سرمربی‌ها و استادیاران در سطح کشور است که تا کنون 3 هزار و 500 نفر از آن‌ها آموزش‌های طرح اقدام نویسی را دیده‌اند تا با این کار اقدامات عملی در خصوص پیاده کردن بیانیه گام دوم و نحوه آموزش آن به شبکه تحت نظرشان، اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج از 28 تا 30 دی ماه در مشهد برگزار می‌شود.