بصیرت خانواده شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، مثال‌زدنی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا شمس استاد حوزه و دانشگاه و رئیس مجمع عالی بسیج ملایر بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید دانشجو میلاد نهاوندی از شهدای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷، با تسلیت درگذشت این نخبه ملایری اظهار کرد: غم از دست دادن نخبه‌های کشور با توجه به اشتباهی که رخ‌داده بسیار سخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و ابراز همدردی عمیق ایشان با خانواده‌های داغدار این شهدا بیان کرد: همان‌گونه که رهبری در این پیام بیان کردند داغ این فاجعه بسیار سنگین و رسیدگی به ابهامات سقوط این هواپیما خواست همه مردم است.

,

, ,

حجت‌الاسلام شمس با اشاره به ویژگی‌های شهید میلاد نهاوندی عنوان کرد: بر اساس بیان خانواده این شهید، وی در راه علم، دوری از خانواده را تحمل کرده تا به‌عنوان یک مسلمان در عرصه علمی سرآمد باشد و برای کشورش افتخارآفرین باشد.

,

وی این شهید را ادامه‌دهنده راه شهید چمران و شهید بابائی دانست و گفت: شهید نهاوندی دارای مقالات معتبر علمی بوده که دانشمندان برتر جهان به آن رجوع می‌کردند.

,

وی بصیرت خانواده  شهدای سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی مثال‌زدنی دانست و گفت: خانواده‌های این شهدا در مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌اند که هرچند ما داغدار این حادثه بوده اما اجازه سوءاستفاده دشمنان را نخواهیم داد.

,

حجت‌الاسلام شمس تأکید کرد: با این حادثه شیرینی سرکوب و سیلی محکم به آمریکای جنایتکار و برچیدن فتنه از منطقه تلخ شد و شاهد حضور افرادی پس‌ازاین حادثه در خیابان‌های تهران ازجمله سفیر انگلیس و نفوذی‌ها بودیم که خود جای سؤال فراوان دارد.

,

وی افزود: برخی از افرادی که برای جان‌باختگان این حادثه شمع روشن می‌کنند، چرا در روزهای گذشته این کار را نمی‌کردند؟

,

, ,

مدیر حوزه سفیران هدایت امام زمان(عج) بیان کرد: لاشخورهای رسانه‌ای امروز پس از ترور سخت حاج قاسم به دنبال ترور نرم سرداران نظام هستند.

,

وی بررسی دقیق و پاسخ به ابهامات سقوط این هواپیما را خواست همه مردم عنوان کرد و گفت: سؤالاتی فراوانی دراین‌باره وجود دارد، ازجمله اینکه چه کسی بیان کرده  که به ایران موشک کروز شلیک‌شده است و چه کسی مسئول اختلال در سامانه ارتباطی بوده و چه کسی مجوز پرواز هواپیما را داده است؟

,

حجت‌الاسلام شمس افزود: اولین کسی که فیلم مربوط به برخورد موشک با هواپیما را منتشر کرده است چگونه بدون استرس و در حال کشیدن سیگار منتظر فیلم‌برداری از این صحنه بوده است؟

,

, ,

وی تصریح کرد: خطای رخ‌داده قابل‌گذشت نیست و همان‌گونه که رهبری دستور پیگیری داده‌اند باید بررسی شود و این فاجعه بسیار سخت و امتحانی برای نظام، ملت و دولت است.

,

رئیس مجمع عالی بسیج ملایر امتحان نظام را سخت‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی و از بین بردن داعش دانست و گفت: نظام صادقانه مسئله را بیان کرد و سردار حاجی‌زاده آبروی خود را در میان گذاشت.

,

وی گفت: دشمن در جنگ سخت در این سال‌ها هرگز نتوانسته بر کشور ایران غلبه کند و کسی جرات نداشته در این فضا با ایران روبه‌رو شود، از همین رو وارد جنگ رسانه‌ای با ایران شده است.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام علیرضا شمس با بیان اینکه بصیرت خانواده شهدای سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی مثال‌زدنی است، گفت: خانواده‌های این شهدا در مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌اند که هرچند ما داغدار این حادثه بوده اما اجازه سوءاستفاده دشمنان را نخواهیم داد.